امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44760 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری مانور پدافند غیر عامل در مدرسه شهید تهرانی مقدم

خبرایران : امروز بزرگترین مانور پدافند غیر عامل در مدرسه شهید تهرانی مقدم واقع در ناحیه دو منطقه با شعار «پدافند غير عامل، مقاومت و بازدارندگي با رونق توليد» برگزار شد.
برگزاری مانور پدافند غیر عامل در مدرسه شهید تهرانی مقدم
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن آلمانی دبیرستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه، با اشاره به برگزاری بزرگترین مانور بمباران هوایی، حملات موشکی و تخلیه امن اضطراری در منطقه گفت: این مانور ساعت 30: 10 صبح امروز 28 بهمن در مدرسه شهید تهرانی مقدم برگزار شد.
وی تصریح کرد: مانور پدافند غیر عامل از مهمترین تمریناتی است که آموزش دیدگان دوره های مختلف آموزش امداد و نجات، اطفاء حریق، روانشناسی بحران، اسکان اضطراری، فوریت های پزشکی و غیره می توانند در کنار هم با همکاری سازمان های امداد رسان دانسته های خود را در نقاط مختلف منطقه در میدان عمل به معرض نمایش گذاشته و در مواقع بحران بهترین خدمات را به شهروندان ساکن منطقه ارائه کنند.
این مسئول هدف از برگزاری این مانور فرضی را آشنایی دانش آموزان در مواقع بحران و واکنش آنها در هنگام بمباران هوایی، حملات موشکی اعلام کرد.
دبیرستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه اظهار داشت : در این مانور آموزش عملی اطفاء حریق، حمل مصدوم، واکنش در شرایط اضطراری، چگونگی مقابله با حملات تروریستی و گازهای شیمیایی از جمله خردل به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت نیروهای شرکت کننده در مانور و میزان آمادگی آنها در مواقع بحران اجرا شد.
براساس این گزارش در این مانور فرضی علاوه بر ستاد مدیریت بحران، نیروهای دوام، ادارات آب، برق، آبفا، گاز، آتش نشانی، کلانتری، سپاه، بسیج و نیروهای فعال مردمی نیز حضورداشتند
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب