امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44762 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی مظفری در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

ماسک صورت جلبک در کافه سبز درمان خوبی برای لکه های پوستی ، چین و چروک است

کارشناس ارشد گیاهان دارویی گفت: مشکلات قانونی ، دریافت مجوزها و سنگ اندازی ها در مسیرتولید همیشه آزار دهنده است و دردی است که همه جامعه به آن گرفتار است واگر این کاغذ بازی ها برطرف شود تولید کننده راحت ترمی تواند به کارآفرینی و تولید بپردازد.
ماسک صورت جلبک در کافه سبز درمان خوبی برای لکه های پوستی ، چین و چروک است

علی مظفری کارشناس ارشد گیاهان دارویی و صاحب برند کافه سبز در گفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت کافه سبز به عنوان اولین تولید کننده فرآورده های جلبک اسپیرولینا در دومین دوره نمایشگاه بین المللی تخصصی طب سنتی و طب جایگزین، داروهای گیاهی و گردشگری سلامت شهر آفتاب تهران حضوردارد.

وی تصریح کرد: یکی از محصولات خوب ما ماسک صورت جلبک است که برای اولین باردرکافه سبز فرموله شده و درمان خوبی برای لکه های پوستی ، چین و چروک و منافذ پوستی است. این محصول در بسته های 50 گرمی به بازارعرضه می شود.

مظفری خاطرنشان کرد: ما در شرکت کافه سبز بیش از 56 نوع محصول ، شامل: انواع صابون، انواع روغن ها، انواع ماسک ها و انواع کرم ها را داریم و برای اولین بار مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو برای کرم خراطون داریم که با جلبک اسپیرولینا فرموله شده و بسیار قوی بوده و برای رفع چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: پودراسکراپ سفید آب را نیزبرای اولین فرموله شده تولید کردیم که مدت ها از سبد خرید محصولات بهداشتی مردم خارج شده بود وما در غالب پودر فرموله برای رفع مشکلات پوستی و لکه ها تولید کردیم.

مظفری تاکید کرد: از سال 1393 فعالیت خودمان را درخصوص محصولات بهداشتی و آرایشی  آغاز کردیم و در اصفهان با اکثر دفتار پخش کشوری برای عره محصولات همکاری داشته و در لابراتوارهای بهداشتی محصولاتمان تولید می شود.

وی افزود: محصول ما مشابه خارجی نیز دارد و ریشه محصول ما از فرانسه برداشت شده و برای اولین بار این محصول را ما کشت و دانش فنی آن را به دست آوردیم ، من این که نمونه و مشابه محصول ما در کشورهای شرجی مانند تایوان و چین وجود دارد و به کشور ما وارد می شده، اما ما توانستیم دانش فنی آن را درکافه سبز به دست آوریم.

صاحب برند کافه سبز با اشاره به اشتغال 15 نفر در شرکت ابرازداشت: محصولات فرآوری شده آلمان 5 برابر قیمت محصول ما وارد ایران می شد و ما در کافه سبز توانستیم با تولید محصول جلبرگ اسپیرولینا صرفه جویی ارزی بالیی داشته باشیم .

وی ادامه داد: به شکل مستقیم تاکنون درخواستی از ارگان یا نهادی برای حمایت های مالی نداشتیم و با وزارت بهداشت برای مجوز همکاری می کنیم و مشکلی دراین خصوص نداشته ایم . صادرات را نیز پیگیری می کنیم  بخشی از برنامه های ما نیز ورود به نمایشگاه های مختلف بین المللی است که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

مظفری اضافه کرد: هر 3 ماه یک محصول را رونمایی می کنیم و در دومین دوره نمایشگاه بین المللی تخصصی طب سنتی و طب جایگزین، داروهای گیاهی و گردشگری سلامت نیز «ماسک جلبک 2 قلو» و «اسکراپ سفیداب» غنی شده با انواع گیاهان دارویی رونمایی کرده ایم.

وی در پایان سخنان خود گفت: مشکلات قانونی و دریافت مجوزها و سنگ اندازی ها در مسیرتولید همیشه آزار دهنده است و دردی است که همه جامعه به آن گرفتار است واگر این کاغذ بازی ها برطرف شود راحت ترتولید کننده می تواند به کارآفرینی و تولید بپردازد . چرا که هدف کافه سبز رسیدن به دانش فنی و تولید محصول باکیفیت برای عرضه در سطح بین المللی و ارز آوری برای کشورمان است.

 

تلفن : ۰۹۱۳۰۷۴۸۰۴۴/ Www.cafesabz.com Insta: spirulinatech @Spirulinatech

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب