امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44763 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمدعلی شجاع درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تنها سوسیس و کالباس بدون نگهدارنده مواد شیمیایی درایران هستیم/ آفتاب گستر نتیجه سلامتی پس از سرطان است

خبرایران : مدیرعامل شرکت سبک زندگی سالم آفتاب گستریزد گفت: هدف آفتاب گستریزدترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی بوده و از سال 1392 فعلیت خود را آغاز و تلاشمان این بوده که مواد غذایی سالم و بدون افزودنها و استانس ها را تولید و به مردم شریف ایران عرضه کنیم.
تنها سوسیس و کالباس بدون نگهدارنده مواد شیمیایی درایران هستیم/ آفتاب گستر نتیجه سلامتی پس از سرطان است

محمدعلی شجاع مدیرعامل شرکت سبک زندگی سالم آفتاب گستریزد در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: شرکت آفتاب گستریزد تولید کننده سوسیس و کالباس سالم در نمایشگاه مواد غذایی نوشیدنی و تجهیزات رستورانی واقع در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران(ایران مال) از تاریخ دوشنبه ۲۸ بهمن الی پنجشنبه اول اسفند ۱۳۹۸ حضور داشته و انواع محصولات خود را در معرض دید مردم قرار داده است.

وی افزود:  هدف شرکت ما ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی بوده و از سال 1392 فعلیت خود را آغاز نمودیم. 6 شعبه در یزد و قم و شهر بابک داریم. تلاشمان این بوده که مواد غذایی سالم و بدون افزودنها و استانس ها را تولید و به مردم شریف ایران عرضه کنیم.

شجاع عنوان داشت : ما از شرکت های صاحب نام که در چارچوب حذف مواد شیمایی و حذف موارد غذای فعالیت دارند نیز همکاری های نزدیکی داریم . تاجایی که در بخش تفریحات سالم و بازی سراو کافه بازی برای اوقات فراغت خانواده ها نیز دایر کردیم.

وی ادامه داد: مجموعه بعدی ما فست فود است که مواد غذایی سالم را با آرد و سوسیس و کالباس سالم عرضه می کنیم و فیله مرغ سیرو ارده و ادویه جات استفاده می کنیم.هیچ گونه افزودنی و مواد نگدارنده در داخل آن نیست وتولید خانگی با فورمت خانگی است.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب