امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44816 تاریخ انتشار: شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح 4مرکز نیکوکاری در منطقه21

خبرایران: به همت مدیریت شهری منطقه21 و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) مناطق9و21 چهار مرکز نیکوکاری، با هدف هم افزایی هر چه بیشتر و یکسان سازی کمک رسانی به نیازمندان سطح ورودی غربی پایتخت در آستانه فرا رسیدن عید نوروز افتتاح شد.
افتتاح 4مرکز نیکوکاری در منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، طی مراسمی با حضور پرپنچی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، سلامی رئیس کمیته امداد مناطق9و21 و جمعی از مدیران شهری ورودی غربی پایتخت؛ چهار مرکز نیکوکاری در منطقه21 به صورت رسمی افتتاح شدند.

بنا بر این گزارش؛ هدف اصلی از افتتاح این "چهار مرکز نیکوکاری"، سپردن کار مردم به دست خودشان و همچنین شناسایی ظرفیت های موجود در منطقه21 به منظور ریشه کن شدن فقر است.

شایان توجه است؛ خیرین محلی منطقه21 پس از اخذ مجوزهای لازم از کمیته امداد امام خمینی(ره) و با تعامل مطلوبی که با مجموعه مدیریت شهری این منطقه دارند، در چهار گروه ساماندهی شدند تا با هدف جلوگیری از موازی کاری در امر کمک رسانی به نیازمندان مشغول به فعالیت شوند.

لازم به ذکر است؛ چهار مرکز نیکوکاری منطقه21 عبارتند از "مراکز نیکوکاری ساپکو(خیرین شرکت ساپکو)، مهیا برای ظهور(خیرین محله پاسداران)، یاس مهربانی(خیرین محله تهرانسر غربی) و الهیه(خیرین محله های فرهنگیان-آزادی)".

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب