امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44818 تاریخ انتشار: شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پاکسازی جداره های منطقه 15 از پوستر های تبلیغاتی انتخاباتی

خبرایران: 120 هزار متر مربع از جداره های نواحی هفتگانه منطقه 15 پس از پایان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان از پوسترهای تبلیغاتی پاکسازی شد.
پاکسازی جداره های منطقه 15 از  پوستر های تبلیغاتی انتخاباتی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه15، علی اکبر کریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 15 با اعلام این خبر گفت: این عملیات از نخستین ساعات پایان رای گیری به همت اداره خدمات شهری منطقه آغاز شد و تا صبح امروز به طول انجامید.

به گفته وی،  در این عملیات پاکسازی درب منازل، ديوارها، المانهای شهری، از برچسب و پوسترهای تبليغاتی به منظور ارتقای زيبايی نمای شهری و حذف آلودگی های بصری انجام شد.

کریمی پور افزود: نصب 100 سازه تبلیغاتی موقت با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با آغاز تبلیغات رسمی؛ در معابر، میادین و نقاط پرتردد منطقه از جمله اقدامات این معاونت به منظور نصب پوستر و برچسبهای نامزدها، ساماندهی و توزیع عادلانه فضاهای تبلیغاتی و پیشگیری از ایجاد آشفتگی بصری بودکه با این اقدام  30 هزار متر مربع نسبت به انتخابات گذشته کاهش آلودگی منظر شهری را داشتیم.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب