امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44824 تاریخ انتشار: شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طی نشستی با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهرداری صورت گرفت:

بررسی روند اجرایی و اقدامات ضروری برای بازگشایی پل غیرهمسطح باقر شهر

به منظور بررسی روند اجرایی پروژه بازگشایی و افتتاح پل غیر همسطح باقر شهر نشستی با حضور حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹و مدیران شهرداری برگزار شد.
بررسی روند اجرایی و اقدامات ضروری برای بازگشایی پل غیرهمسطح باقر شهر
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این نشست درخصوص اجرای دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه علامه عسگری با هدف تسهیل عبور و مرور اهالی باقر شهر و کاهش بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران قم با پیگیری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تبادل نظر شد. 
همچنین به منظور تسریع در بهره برداری از پل غیر همسطح باقر شهر نیاز به احداث و اصلاح دوربرگردان در بزرگراه علامه عسگری و نیز اصلاح هندسی دور برگردان مقابل درب باب الزهرا بوده است که با تأمین اعتبار آن توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اجرایی خواهد شد. 
براساس این گزارش تسریع در اتمام پروژه پل غیر همسطح باقرشهر به درخواست شهرداری منطقه19، اهالی و زائران اهل قبور بهشت زهرا(س) در پروژه های اجرایی شهرداری قرار گرفت که با تملک بخش عمده ای از املاک تجاری آن منطقه و رفع معارض تیرهای برق و بخش هایی از فضای سبز، اجرای آن با سرعت بیشتری صورت می پذیرد.
در این نشست همچنین مقرر شد به منظور تردد خودروها و کم شدن بار ترافیکی با عنایت به ماه پایانی سال طی 15 روز آینده فاز اول پل غیر هم سطح باقر شهر بازگشایی شود و در سه ماه آینده نیز فاز دوم این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.
این گزارش می افزاید: در نشست صبح امروز که در محل اجرای پروژه پل  غیر همسطح باقر شهر برگزار شد، نماینده فرمانداری شهرری و نمایندگانی از معاونت های فنی و عمرانی و نیز حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پیمانکار مربوطه نیز حضور داشتند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب