امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44859 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد؛

جزئیات نامه حناچی به وزیر بهداشت

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد که تعطیلی یا کاهش خدمات در بخش‌های حمل و نقلی، فرهنگی و ... شهرداری تنها با مجوز وزارت بهداشت ممکن است.
جزئیات نامه حناچی به وزیر بهداشت

به گزارش خبرایران، غلامحسین محمدی در حساب توئیتری خود با انتشار نامه پیروز حناچی به وزیر بهداشت نوشت: شهرداری تهران در موضوع مبارزه با شیوع ویروس کرونا تابع تصمیمات وزارت بهداشت است.

وی نوشت: تعطیلی یا کاهش خدمات در بخش حمل و نقل عمومی، فرهنگی، ورزشی و اداری تنها با مجوز این وزارتخانه ممکن است و البته شهردار تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت خواستار رفع ابهام درباره وظایف شهرداری شد.

در این نامه که محمدی آن را منتشر کرد آمده است : خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به رفع ابهامات و اشکالات مربوطه در حوزه آخرین نسخه دستورالعمل کشوری کرونا، اقدام شود که بر این اساس از وزارت بهداشت درخواست شده است که شیوه‌نامه اختصاصی مراقبت و کنترل بیماری کرونا برای مراکز تحت پوشش و ناوگان حمل و نقل شهرداری تهران تهیه و ابلاغ کند.

همچنین در این نامه شهردار تهران خواستار معرفی نماینده‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی برای حضور در اماکن پر تردد و همچنین استقرار نماینده مقیم وزارت بهداشت در سامان سرای لویزان و خاور شهر و همچنین تعیین تکلیف وضعیت یا ادامه فعالیت مجموعه‌های ورزشی، خانه‌های کودک، نمایشگاه‌های بهاره و ... شهرداری درخواست شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب