امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44868 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی بیناب در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

انواع موبایل با گارانتی اصلی در فروشگاه نفیس به فروش می رسد/ محصولات ما ۱۸ ماه گارانتی دارند / تعویض انواع گوشی نو و برند روز با انواع گوشی کارکرده در فروشگاه نفیس

مدیر فروش فروشگاه نفیس گفت: همه برنده اصلی موبایل با گارانتی ۱۸ ماهه در فروشگاه نفیس عرضه می شوند قیمتهای ما نیز به روز هستند.
انواع موبایل با گارانتی اصلی در فروشگاه نفیس به فروش می رسد/ محصولات ما ۱۸ ماه گارانتی دارند / تعویض انواع گوشی نو و برند روز با انواع گوشی کارکرده در فروشگاه نفیس

علی بیناب مدیر فروش فروشگاه نفیس در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: همه برنده اصلی موبایل با گارانتی ۱۸ ماهه در فروشگاه نفیس با  قیمتهای به روز عرضه می شوند. ضمن اینکه کسانی که دوست داشته باشند گوشی همراه خود را بیمه کنند این امکان در فروشگاه نفیس برای آنها فراهم شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه شرایط تحریم و مشکلاتی که نوسانات ارز و دلار در بازار به وجود آورده به شدت روی قیمت انواع گوشی های همراه تاثیر گذار بوده است. با چنین شرایطی ما به فعالیت خودمان ادامه داده و تلاش می کنیم که محصولات اصلی را عرضه کنیم.

بیناب خاطر نشان کرد: درفروشگاه نفیس انواع گوشی های کار کرده ، با انواع گوشی های نو ، برند و اصیل تعویض می گردد. در اصل مشتری هر نوع گوشی کار کرده و سالم را که به فروشگاه ما بیاورد با هر نوع گوشی  نو و برندی مثل سامسونگ ، اپل ، هوآوی ، نوکیا  و شیاومی آن را عوض کرده و گوشی دلخواه مشتری را به او تحویل می دهیم.ضمن اینکه ما تعمیرات تخصصی موبایل را نیز در فروشگاه نفیس انجام می دهیم.

وی  تاکید کرد: اکثر گوشی های ساده و اصلی با گارانتی اصلی به فروش می رسند . خرید های ما تحث تاثیر ارز است و با افزایش قیمت ارزمتاسفانه قیمت گوشی هم نوسان دارد. تمام تلاش ما این است که بتوانیم باگارانتی شرکتی گوشی ها را به فروش برسانیم. ازطرفی کسانی که بخواهند گوشی خود را بیمه کنند، ما با شرکت های بیمه قرارداد داریم و 6 درصد پول گوشی توسط بیمه گرفته می شود و درعوض تا سقف 70 تا 80 درصد گوشی بیمه می شود. این بیمه شکستگی، آب خوردگی و حتی دزدی به شرط اثبات را نیزشامل می شود.

بیناب درادامه ابرازداشت: فروش اقساطی در بازار موبایل به دلیل نوسانات ارزسخت شده و نمی توان مثل گذشته فروش اقساطی را داشته باشیم. لوازم جانبی موبایل نیز درفروشگاه نفیس به مشتریان ارائه می شود و این لوازم جانبی موبایل شامل، شارژر ، کابل ، قاب و کاور گوشی، گلس و محافظ صفحه  ، باتری موبایل، هندزفری بلوتوث، هندزفری با سیم ، پایه نگهدارنده و هولدر، پاوربانک، کارت حافظه ، مموری کارت ، هدست  ، لنز گوشی موبایل ، اسپیکر بلوتوث ، شارژر فندکی ،  قاب مگنتی و ... است . که به شرط اصل بودن به فروش می رسند.

وی افزود: همه محصولات درفروشگاه نفیس به شرط اصل بودن به فروش می رسند. و این احترام و وظیفه ای است که ما در قبال مشتریان خودمان انجام می دهیم. به این دلیل که مثلا اگر لوازم جانبی موبایل مثل کابل یا شارژر یک گوشی اصل نباشد ، امکان دارد به گوشی مشتری آسیب های جبران ناپذیری وارد کند. حتی ما تعمیرات تخصصی نیز برای کسانی که مایل باشند گوشی خود را تعمیر کنند در این فروشگاه داریم.

بیناب اضافه کرد: اگر مشتری قصد خرید گوشی را بدون اینکه بخواهد حضور فیزیکی در فروشگاه داشته باشد ، سفارش دهد ، برای تهران با پیک و شهرستان با پست می فرستیم و دراین خصوص هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. چرا که برند اصلی را با گارانتی برای مشتری در تهران یا شهرستان می فرستیم.

وی در پایان سخنان خود گفت ما در اسفندماه 1398 از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 5/9 تا 21 شب و جمعه ها نیز از ساعت 9 صبح تا 7 شب بدون تعطیلی هستیم.

 

فروشگاه نفیس عرضه کننده انواع گوشی، لوازم جانبی، انواع تبلت ، گوشی های ساده و تعمیرات موبایل و گارانتی اصلی برای محصولات

آدرس : تهران، خیابان حافظ ، بازار موبایل ایران، زیر هم کف ، پلاک ۱۲۷ ، فروشگاه نفیس

 شماره های تماس: ۰۲۱۶۶۷۳۷۲۰۷ / ۰۲۱۶۶۷۳۷۲۰۸

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب