امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 449 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۶:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دایی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپوليس مقابل سایپا؛

این برد را به دختر سیدجلال حسینی تقدیم می‌کنم/ برای سرپرست سايپا كه حرمت من را نگه نداشت متاسفم

خبرایران:علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بازیکنان پرسپولیس تمام انگیزه خود را برای فرزند سیدجلال حسینی گذاشتند.
این برد را به دختر سیدجلال حسینی تقدیم می‌کنم/ برای سرپرست سايپا كه حرمت من را نگه نداشت متاسفم

به گزارش خبرایران،  علی دایی سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي يك بر صفر تيمش مقابل سايپا، در نشست خبري گفت: به سختي پيروز شديم ولی استحقاق ما بیش از یک گل بود و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از هواداران که در این سرما آمدند و ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم  و  آن‌چیزی که از همان ابتدا می‌خواستم را اجرا کردند؛ خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به برد برسیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: امیدوارم عوامل بیرونی اجازه بدهند که این روند ادامه داشته باشد.  این برد را به دختر سیدجلال حسینی تقدیم می‌کنم و امروز بازیکنان پرسپولیس تمام انگیزه خود را برای فرزند سیدجلال حسینی گذاشتند.   

دایی در مورد اظهارات خوش نظر سرپرست سایپا  گفت:  مسائل مربوط به پرسپولیس به  کسی ربطی ندارد ولی لازم است که از کمیته استیناف تشکر کنم که برایم وقت گذاشت و پرونده را بررسی کرد.

وي افزود: از کمیته انضباطی و استیناف می‌خواهم من را حتما دعوت کنند چون صحبت‌هایم  با وکیلم تفاوت دارد. همیشه گفته‌ام به دنبال حق هستم.

سرمربي تيم پرسپوليس اظهار داشت: متاسفم که برای تیمی که دوسال برایش زحمت کشیدم و آن را قهرمان کردم بدون آنکه ریالی بگیرم و برای سرپرست سایپا که این حرف‌ها را زده و حرمت من را که زحمت آن تیم را کشیده بودم نگه نداشت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب