امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4491 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقی‌پور خبر داد؛

نامگذاری ایام هفته تأمین‌اجتماعی برای اولین بار

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی از نامگذاری ایام هفته تأمین‌اجتماعی خبر داد.
نامگذاری ایام هفته تأمین‌اجتماعی برای اولین بار

به گزارش خبرایران امیرعباس تقی‌پور، مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه نام‌گذاری ایام هفته تأمین‌اجتماعی برای اولین بار انجام می‌شود، اظهار کرد: ایام هفته تأمین‌اجتماعی براساس وظایف و راهبردهای اساسی مرتبط با این سازمان نام‌گذاری شده‌اند.

وی افزود: هفته تأمین‌اجتماعی در سال‌جاری از روز پنجشنبه 19 تیرماه آغاز می‌شود و تا چهارشنبه 25 تیرماه ادامه می‌یابد.

تقی‌پور ادامه داد: ایام این هفته به ترتیب با عنوان «تأمین‌اجتماعی عدالت و امنیت اجتماعی»، «تأمین‌اجتماعی، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی»، «تأمین‌اجتماعی و سیاست‌های کلی نظام سلامت»، «تأمین‌اجتماعی و تعامل با شرکای اجتماعی»، «تأمین‌اجتماعی، برنامه محوری و قانونمداری»، «تأمین‌اجتماعی، کارآمدی با نهضت ICT» و «تأمین‌اجتماعی، رسانه و پاسخگویی» نام‌گذاری شده‌ است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در ایام هفته تأمین‌اجتماعی برنامه‌های مختلفی برای معرفی خدمات این سازمان و برقراری ارتباط مطلوب با شرکای اجتماعی در نظر گرفته شده است.

تقی‌پور افزود: در نشست خبری مدیرعامل سازمان که روز سه‌شنبه 17 تیرماه برگزار می‌‌شود، جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته تأمین‌اجتماعی اعلام می‌شود.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب