امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44990 تاریخ انتشار: جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

موزه دکتر حسابی مرکز نوآوری شهرداری منطقه یک می شود

خبرایران: مرکز نوآوری شهرداری منطقه یک با هدف استفاده از ظرفیت موجود در شمیران و همچنین ایجاد هم افزایی و همکاری بین مدیریت شهری و شهروندان، در موزه‌ی دکتر حسابی راه‌اندازی می‌شود.
موزه دکتر حسابی مرکز نوآوری شهرداری منطقه یک می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک به همراه مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران از موزه دکتر حسابی بازدید کردند و  مقرر شد با هماهنگی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری این منطقه و همکاری مراکز ذی ربط، مرکز نوآوری شهرداری منطقه یک در موزه‌ی دکتر حسابی راه‌اندازی شود.
موسوی در این خصوص گفت: هدف از تاسیس این مرکز، بسترسازی برای کاربردی کردن نوآوری و فناوری در منطقه و شناسایی نخبگان و صاحب‌نظران این حوزه است .
وی افزود: مرکز نوآوری شهرداری منطقه یک، بستر مناسبی برای استفاده از مجموعه‌های نوآور و خلاق در جهت هوشمندسازی فرآیندها و ابزارهای موجود برای رفع مشکلات و معضلات شهری خواهد بود تا با حمایت از شکل‌گیری ایده‌های نو، شاهد ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تری به شهروندان باشیم

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب