امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45019 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برای مقابله با ویروس کرونا؛

3 هزار شهروند در سطح محلات شمال تهران آموزش دیدند

خبرایران: 3 هزار شهروند در سطح محلات شمال تهران با حضور کارشناسان خانه های سلامت سراهای محلات در خصوص راهکارهای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تحت آموزش های لازم قرار گرفتند.
3 هزار شهروند در سطح محلات شمال تهران آموزش دیدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید عباس سجادی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: آموزش و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در سراهای محلات، مساجد و برخی مراکز خرید با همکاری کارشناسان اداره سلامت شهرداری منطقه یک و مشارکت شبکه بهداشت و درمان شمیرانات در حال انجام است و طی آن بیش از 3 هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند .
وی با اشاره به اینکه زیرساخت های شهرداری منطقه یک در حوزه آموزش برای مقابله با بیماری کرونا مناسب است افزود:  مهمترین کار سراها و خانه های سلامت شهرداری در سطح محلات ارائه آموزش های مجازی، حضوری و اطلاع رسانی عمومی است.
سجادی آموزش خود مراقبتی و کنترل بیماری کرونا به تمامی کارمندان شهرداری منطقه یک و کارگران، برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی و حضوری برای تمامی شهروندان، کارکنان و گروه هایی که با شهرداری منطقه همکاری می کنند را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب