امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45022 تاریخ انتشار: شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۵:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان ثبت ايده در پنجمين جشنواره انديشمندان و دانشمندان جوان

خبرایران : جشنواره قرن، پنجمين دوره از جشنواره انديشمندان و دانشمندان جوان توسط بنياد نيكوكاري جميلي با همكاري بنياد حاميان دانشگاه تهران در 5 حوزه علوم پايه (علوم زيستي، رياضي، آمار، علوم كامپيوتر، فيزيك، شيمي، زمين شناسي) و تأثير كرونا بر الگوي زيستي برگزار مي‌شود.
فراخوان ثبت ايده در پنجمين جشنواره انديشمندان و دانشمندان جوان

به اطلاع ايده‌پردازان گرامي و كسب و كارهاي نوپا مي‌رساند، جشنواره قرن، پنجمين دوره از جشنواره انديشمندان و دانشمندان جوان توسط بنياد نيكوكاري جميلي با همكاري بنياد حاميان دانشگاه تهران، با هدف حمايت از ايده‌هاي دانش بنيان، پرورش استعدادها، تقويت روحيه نوآوري و ايجاد انگيزه و اميد در جوانان كشور در پنج حوزه علوم پايه (علوم زيستي، رياضي، آمار، علوم كامپيوتر، فيزيك، شيمي، زمين شناسي) و تأثير كرونا بر الگوي زيستي برگزار مي‌شود.

شركت‌كنندگان اين دوره، علاوه بر ايده‌پردازي در حوزه‌هاي اعلام شده مي‌توانند در محور جديد جشنواره قرن با عنوان «هوش مصنوعي» نيز شركت نمايند.

برگزيدگان جشنواره علاوه بر دريافت اعتبار پژوهشي بنياد نيكوكاري جميلي، از شرايط ويژه همراهي تا تجاري‌سازي ايده جهت ورود به اكوسيستم كارآفريني و اقتصادي كشور نيز برخوردار خواهند شد.

از علاقمندان دعوت مي‌شود با مراجعه به وبگاه جشنواره به آدرس www.ysf-persia نسبت به ثبت ايده و اعلام آمادگي براي شركت در جشنواره اقدام نمايند.

مهلت ارسال ايده: از ۱ خردادماه تا ۱ مهرماه ۱۴۰۰

 

و‌‌‌‌‌‌‌بسايت جشنواره: http://ysf-persia.com/

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب