امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45055 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فائزه ثقفی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل جم آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است/ شهرستان جم نگین سبز جنوب است

مدیرداخلی هتل جم گفت: شهرستان جم به عنوان نگین سبز جنوب ، دارای و آب وهوای خوبی است و مسافران بیشترفصول به ویژه فصل زمستان و نوروز ازهتل جم استفاده می کنند.
هتل جم آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است/ شهرستان جم نگین سبز جنوب است

فائزه ثقفی مدیرداخلی هتل جم در گفتگو با خبرایران اظهارداشت: هتل سه ستاره شهرداری جم به نام هتل جم به مدیریت مهندس کشاورز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان امسال به بهره برداری رسیده است. این هتل با بهترین امکانات تجهیز شده و جهت حال مسافران و حضور تیم‌های لیگ برتری فوتبال در شهرستان، امکانات فراوانی با بهترین کیفیت در این هتل وجود دارد.

وی عنوان داشت: هتل جم در ٨ طبقه که دو طبقه پارکینگ ، ٥٢ اتاق و سوئیت در 4 طبقه و رستوران و کافی شاپ در طبقه هم‌کف و 5  می‌باشد و هتل جم دارای یک سالن بزرگ با ظرفیت بالای ٣٠٠ نفر و همچنین  داری ٤ سوئیت دوخوابه و ۸ سوئیت تک خوابه و ٤٠ اتاق با ظرفیت ١٧٠ نفر می‌باشد و با هتل جم بخشی عمده‌ای از نیازهای شهرستان جم در بحث اسکان مسافران و گردشگران برطرف شده است.

 مدیر داخلی هتل جم افزود: شهرستان جم به عنوان نگین سبز جنوب دارای و آب وهوای خوبی دارد و بیشتر فصول مسافران از این شهرستان به ویژه بهار و زمستان استفاده می کنند.

وی ادامه داد: هتل جم در شهرستان جم 3 ستاره تاب بوده وبه زودی 4 ستاره می شود و از آبان ماه هرسال تا اردیبهشت ماه گردشگران به این شهرستان می آیند. درواقع ما بیشترین مسافر را دربهمن ، اسفند و فروردین ماه داریم.

ثقفی درپایان سخنان خود گفت: مسافرانی که به شیراز می روند در مسیر از شهرستان جم عبور می کنند . چرا که جم در ۲۷۴ کیلومتری بوشهر واقع و با توجه به اینکه حدود ۸۰۰ تا ۸۵۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد که این ارتفاع موجب شده آب و هوایی معتدل‌تر از سایر نقاط استان بوشهر داشته باشد و مکانی مناسبی برای گردشگران ایرانیو خارجی باشد.

 

شماره هماهنگی و رزرو هتل جم

07737622682

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب