امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45075 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کرونا محور گفت‌وگوی داورزنی با دبیرکل فدراسیون جهانی والیبال

خبرایران: رئیس فدراسیون والیبال ایران امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگوی تلفنی با فابیو آزودو دبیرکل فدراسیون جهانی آخرین وضعیت گسترش ویروس کرونا در ایران و اقدامات انجام شده دولت را تشریح کرد.
کرونا محور گفت‌وگوی داورزنی با دبیرکل فدراسیون جهانی والیبال

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برای بررسی وضعیت گسترش ویروس کرونا در کشورهای میزبان رویدادهای 2020 والیبال از جمله لیگ ملت‌های والیبال، سه‌شنبه را به گفت‌وگو با روسای فدراسیون‌های ملی اختصاص داده است.

بر این اساس، ظهر امروز محمدرضا داورزنی در گفت‌وگوی تلفنی، آخرین وضعیت و فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران برای مهار ویروس کرونا را برای فابیو آزودو دبیرکل فدارسیون جهانی تشریح کرد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران هدف فدراسیون جهانی از این گفت‌وگوها را رصد اوضاع برای برگزاری لیگ ملت‌ها و بررسی وضعیت کشورهایی که میزبان رویدادهای فدراسیون جهانی هستند، دانست و گفت: از آنجایی که حفظ سلامتی و بهداشت عمومی ورزشکاران از اولویت‌های فدراسیون جهانی است، مقرر شد FIVB تصمیمات لازم را در هفته‌های آینده بر اساس گزارشی که از شرایط کشورها به دست می آورد، اتخاذ کند.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال مردان، از دوم خرداد تا یکم تیرماه سال ۹۹ برگزار می‌شود. رقابت‌های گروه زنان نیز از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خرداد سال آینده پیگیری می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب