امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45133 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امروز و به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران انجام شد

ضدعفونی ترمینال های جنوب، بیهقی و میدان میوه و تره بار جنت آباد

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت : به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پایتخت، سازمان مدیریت پسماند صبح امروز با استفاده از ۳۰ دستگاه خودروی واترجت با ظرفیت هر یک، هزار لیتر پایانه‌های جنوب و بیهقی و میدان میوه و‌ تره بار جنت آباد و خیابان های منتهی به هر یک از این نقاط را ضدعفونی کرد.
ضدعفونی ترمینال های جنوب، بیهقی و میدان میوه و تره بار جنت آباد
به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پایتخت، سازمان مدیریت پسماند صبح امروز با استفاده از ۳۰ دستگاه خودروی واترجت با ظرفیت هر یک، هزار لیتر پایانه‌های جنوب و بیهقی و میدان میوه و‌ تره بار جنت آباد و خیابان های منتهی به هر یک از این نقاط را ضدعفونی کرد.
محلول ضدعفونی کننده ای که از سوی سازمان مدیریت پسماند استفاده شد، دارای تاییدیه وزارت بهداشت است و از آلمان وارد کشور شده است. ویژگی این محلول آن است که نه تنها تمامی سطوح را ضدعفونی می کند، بلکه مانع جذب ویروس تا ۲۴ ساعت آینده می شود. 
طرح ضدعفونی کردن ۳ نقطه پرتردد پایتخت، صبح امروز با حضور ۷۰ نیروی سازمان پسماند انجام شد.
اولویت ما ضدعفونی کردن تمامی اماکن عمومی و‌ پرتردد شهر است. براین اساس، با برنامه ریزی های صورت گرفته در روزهای آتی سایر فضاهای شلوغ به ویژه اماکنی که محل ورود هموطنان به شهر تهران است را ضدعفونی خواهیم کرد.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب