امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45156 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهمنی اعلام کرد؛

تمهیدات جدید برای انقضا و رمز دوم یکبار مصرف کارت بانکی در پست‌بانک‌ایران

خبرایران: مدیرامورفناوری اطلاعات پست‌بانک‌ایران از تمدید اعتبار کارت‌های بانکی منقضی‌شده و افزایش تعداد تلاش‌های ناموفق رمز ورود اشتباه و انتقال وجه کارت‌به‌کارت خبر داد.
تمهیدات جدید برای انقضا و رمز دوم یکبار مصرف کارت بانکی در پست‌بانک‌ایران
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی پست بانک،  بهمنی مدیرامور فناوری اطلاعات پست بانک ایران اعلام کرد: درراستای کاهشمراجعه‌های مشتریان به شعب و باجه‌های این بانک و ترویج و توسعه استفاده از خدمات الکترونیکی برای جلوگیری از شیوع ویروسکرونا،  تاریخ اعتبار انقضاء کارت‌های بانکی، تعداد تلاش‌های متوالی برای دریافت رمز ورود در درگاه‌های الکترونیکی و مبلغ انتقال کارتبه کارت افزایش یافت. وی افزود: در همین راستا تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق برای دریافت رمز اول و دوم (ایستا‏ و پویا)  جهت ‌کارت‌های بانکی این بانک درهرشبانه روز به ۵ بار افزایش یافت.

بهمنی تأکید کرد: تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق جهت ورود به درگاه‌های الکترونیکی نظیر؛  اینترنت بانک،  موبایل بانک و سایر درگاه‌هانیز در هر شبانه‌روز نیز به ۵ بار افزایش یافت تا مشتریان مهلت بیشتری برای انجام امور بانکی خود داشته باشند. وی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از کارت‌های پست بانک ایران که تاریخ انقضاء آنها تمام شده و یا حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه۱۳۹۹دارای اعتبار می‌باشد تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹تمدید شد.

وی گفت: سقف برداشت نقدی دارندگان پست‌بانک‌کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز این بانک از ۲ میلیون ریال به ۵ میلیون ریالو همچنین وجه انتقال کارت به کارت شتابی از ۳۰ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال در هر شبانه روز افزایش یافت.

مدیرامور فناوری اطلاعات پست بانک ایران درپایان تأکید کرد: با توجه به ارائه تمامی خدمات بانکی از طریق درگاه های الکترونیکی اینبانک از مشتریان درخواست داریم که برای کمک به کاهش شیوع ویروس کرونا از مراجعه‌های غیرضرور به شعب و باجه‌ها جداً خودداری کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب