امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45167 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شروع جشنواره نوروزی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل با قرعه‌کشی هفتگی

خبرایران: جشنواره نوروزی سیم کارت‌های هوشمند شاتل موبایل با قرعه‌کشی هفتگی یک گوشی هوشمند، اعطای دقایق رایگان مکالمه داخل و خارج شبکه در شب عید، اعطای یک و نیم گیگ اینترنت همراه هفتگی بدون قرعه‌کشی و قرعه‌کشی یک دستگاه کنسول بازی PS۴ آغاز شد.
شروع جشنواره نوروزی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل با قرعه‌کشی هفتگی

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، همه مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت‌های هوشمند شاتل موبایل، تا ۲۹ فروردین با فعال‌سازی سیم کارت و برقراری اولین تماس، خرید و فعال‌سازی مودم، خرید شارژ، خرید بسته و یا هر دقیقه برقراری تماس خارج شبکه در جشنواره نوروزی شاتل موبایل امتیاز کسب می‌کنند و در قرعه‌کشی هفتگی هفت گوشی هوشمند و یک  کنسول بازی PS۴ شرکت داده می‌شوند. همچنین تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، با رسیدن امتیازها به سقف معینی، علاوه بر افزایش شانس شرکت در این قرعه‌کشی‌ها، یک و نیم گیگابایت اینترنت همراه هفتگی بدون انجام قرعه کشی دریافت می‌کنند.

شاتل موبایل در شب عید نوروز نیز بسته‌های مکالمه داخل و خارج شبکه و بسته‌های اینترنت همراه به مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند خود هدیه می‌دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره نوروزی شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری۳G و ۴G  و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، به وب‌سایت www.shatelmobile.ir  مراجعه کنید یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرید و فرآیند ثبت نام و تحویل سیم‌کارت را درب منزل خود انجام دهید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب