امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45189 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به دلیل ابتلای یکی از کارمندان به ویروس کرونا ؛

کارخانه سامسونگ در کره جنوبی مجددا تعطیل شد

کارخانه سامسونگ در کره جنوبی به دلیل ابتلای یکی از کارمندان به ویروس کرونا مجددا تعطیل شد
کارخانه سامسونگ در کره جنوبی مجددا تعطیل شد

سامسونگ برای بار دیگر، کارخانه خود در شهر گومی کره جنوبی را به صورت موقت تعطیل کرد. این تعطیلی به دلیل آلوده شدن یکی دیگر از کارمندان کارخانه به ویروس کرونا انجام شده است. کارخانه سامسونگ در شهر گومی مسئولیت تولید اسمارتفون‌های پرچمدار و با کیفیت را برعهده دارد. در این کارخانه محصولاتی مانند تلفن تاشو گلکسی Z Flip و تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی S20 تولید می‌شوند تا توانایی پاسخگویی به نیاز‌های محلی سامسونگ را داشته باشد. این کارخانه در ابتدا به دلیل ابتلای یکی از کارمندان به ویروس کرونا در ماه فوریه به مدت دو روز تعطیل شد. دومین تعطیلی آن نیز به مدت یک هفته برای ضدعفونی کردن محیط صورت پذیرفت.

تاکنون، شش نفر در کارخانه گومی سامسونگ به ویروس COVID-19 آلوده شده‌اند. البته، در رابطه با این مسئله نیز سامسونگ فقط به مدت 24 ساعت کارخانه را تعطیل کرده و فرآیند تولید را از 7 مارس (17 اسفند) آغاز می‌کند. تعطیلی این کارخانه، هیچ خللی در روند عرضه محصولات سامسونگ ایجاد نمی‌کند. شهر گومی یکی از نزدیک‌ترین شهرها به شهر دئگو بوده که مرکز شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی است.

البته، سامسونگ هم‌اکنون قصد دارد که تولید برخی از تلفن‌های رده‌بالا خود را به کارخانه ویتنام منتقل کند. سامسونگ با این کار قصد دارد که محصولات خود را به موقع تحویل مشتریان دهد. هرچند که پس از مهار شیوع ویروس، خط تولید این تلفن‌ها به شهر گومی بازمی‌گردد. این شرکت از مدت‌ها قبل، بخش اعظمی از تولید تلفن‌های هوشمند خود را به ویتنام و هندوستان منتقل کرده است. بنابراین، بعید به نظر می‌رسد که تعطیلی‌های مکرر کارخانه گومی تاثیر زیادی برروی کره‌ای‌ها داشته باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب