امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4520 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

الهام‌بخش جوانان در ورزش و موسيقي؛

سامسونگ حامي المپيک جوانان 2014 نانجينگ

شركت سامسونگ الكترونيكس حامي مسابقات جهاني المپيك جوانان 2014 نانجينگ در بخش تجهيزات ارتباطات بي‌سيم شد. سامسونگ با شعار "نبض هیجان بازی" و در راستای بهبود بازي‌هاي المپيك از طريق فناوري تلفن‌هاي هوشمند در این راه قدم برداشته است.
سامسونگ حامي المپيک جوانان 2014 نانجينگ

به گزارش خبرایران ، کمپين سامسونگ براي بازي‌هاي نانجينگ 2014 با اين هدف طراحي شده كه جوانان بتوانند در هر زمان و مكان با استفاده از ويژگي‌هاي منحصر به فرد گوشي Galaxy S5 (گلکسی اس‌5)، از ورزش و موسيقي لذت ببرند. هدف از اين كمپين، گرد هم آوردن جوانان از سراسر جهان از طریق علاقه مشترك آنها به ورزش و موسيقي است. این دو رشته پرطرفدار اين قدرت را دارند كه استعدادهاي جوانان را برانگيزند و بين قشرهاي مختلف مردم اتحاد ايجاد كنند. مخصوصا موسيقي كه در پيشبرد روابط اجتماعي و ابراز عقايد خلاقانه نقش مهمي را ايفا مي‌كند.

«يانگ‌هي لي» معاون اجرايي واحد بازاريابي موبايل و فناوري اطلاعات موبايل شركت سامسونگ الكترونيكس گفت: «به عنوان يكي از حاميان ديرينه بازي‌هاي المپيك، ما خوشحاليم كه تازه‌ترين فناوري تلفن همراه خود را به بازي‌هاي المپيك جوانان 2014 نانجينگ خواهيم آورد. هدف سامسونگ براي بازي‌هاي 2014 نانجينگ، اشاعه روح المپيك در جوانان به وسيله ورزش و موسيقي و همچنين کسب تجربيات هیجان انگیز از طریق کار با ابزارديجيتال است. فناوري‌هاي ما كه از مردم الهام گرفته شده‌اند همراهي عالي براي جوانان سراسر جهان هستند كه آنها را تشويق مي‌كند علايق خود را دنبال، خلاقيت خود را هدايت و آرزوهاي خود را دنبال كنند.»

 قرار است پيش از آغاز بازي‌هاي 2014 نانجينگ، سامسونگ با برنامه‌هاي شاد و مهيج، روح بازي‌هاي المپيك جوانان را بین هواداران سراسر جهان به وجود آورد. از ابتداي ماه ژوئیه، هواداران قادر خواهند بود از اجرای موسيقي هنرمندان محبوب لذت ببرند. علاوه بر این، دارندگان تلفن‌هاي  همراه سامسونگ (Samsung Mobilers) با استفاده از Galaxy S5 می‌توانند در سفر خود به پنج شهر چين، تجربه‌اي متفاوت از تابستان را ضبط کنند و به اشتراك بگذارند. سامسونگ همچنين در برنامه سفیران و خبرنگاران جوان، با كميته بين‌المللي المپيك (IOC) همكاري خواهد كرد. اين همكاري از طريق ارائه دستگاه‌هاي گلكسي براي انتقال اطلاعات کلیدی به ورزشكاران جواني خواهد بود كه در جريان مسابقات به رقابت مي‌پردازند و در عين حال از طريق فناوري نوآورانه سامسونگ از تمامي لحظات مهيج بازي‌ها لذت مي‌برند و تجربيات خود را با ديگران به اشتراك مي‌گذارند. در زمان برگزاري بازي‌ها نیز برنامه‌های مختلفی از جمله فعالیت در استوديوی بازي‌هاي المپيك جوانان نانجينگ برپا خواهد شد. در این استودیو هواداران راه‌هاي مهيجي براي تعامل با تازه‌ترين دستگاه‌هاي گلكسي خواهند يافت. همچنين در رويدادهاي رقابتي شركت کرده و تجربيات خود را با ديگران به اشتراك خواهند گذاشت.

«هائو ژيان» مدير بازاريابي كميته برگزاري بازي‌هاي المپيك جوانان نانجينگ (NYOGOC) در این باره گفت: «ما مشتاقانه منتظر فعاليت‌هاي بازاريابي هيجان‌انگيز سامسونگ هستيم زيرا آنها با فناوري نوآورانه تلفن همراه خود، جوانان بيشتري را دعوت خواهند كرد تا در بازي‌ها شركت كنند.»

«تيمو لوم» مدير تلويزيون و خدمات بازاريابي كميته بين‌المللي المپيك نیز درباره همکاری با سامسونگ گفت: «ما از ادامه همكاري‌هاي خود با سامسونگ به عنوان شريك ديرينه بازي‌هاي المپيك و شركتي پيشگام در فناوري‌هاي موبايل جهان بسيار هيجان‌زده هستيم. خوشحالیم كه در برنامه‌هاي سفراي جوان و خبرنگاران جوان كميته بين‌المللي المپيك 2014 نانجينگ، با سامسونگ همكاري خواهيم كرد. اين مشارکت به ورزشكاران و خبرنگاران جوان اين امكان را خواهد داد تا با استفاده از تاز‌ه‌ترين فناوري سامسونگ تجربه‌اي حداكثري داشته باشند.»

 

 درباره مشاركت سامسونگ در بازي‌هاي المپيك جوانان

سامسونگ مشاركت خود در بازي‌هاي المپيك را از بازي‌هاي المپيك 1988 سئول به عنوان يك حامي محلي آغاز کرد. از بازي‌هاي المپيك زمستاني 1988 ناگانو، سامسونگ تعهدات خود را به المپيك به عنوان یک شريك جهاني در بخش تجهيزات ارتباطات بي‌سيم گسترش داد. سامسونگ از زمان افتتاح بازي‌هاي المپيك تابستاني جوانان 2010 سنگاپور، از بازي‌هاي المپيك جوانان حمايت كرده و حال با هدف ايجاد انگيزه در جوانان از طريق فناوري‌هاي نوآورانه خود، به حمايت از بازي‌هاي المپيك تابستاني 2014 نانجينگ پرداخته است. تعهد سامسونگ به عنوان شريك جهاني المپيك تا بازي‌هاي 2016 ريو در برزيل ادامه خواهد داشت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب