امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45225 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تمهیدات مؤسسه اعتباری ملل در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا

خبرایران : در راستای اجرای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کاهش مراجعه هموطنان گرامی به شعب بانک و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خدمات ویژه در شعب موسسه اعتباری ملل ارایه می گردد.
تمهیدات مؤسسه اعتباری ملل در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا
سقف برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز مؤسسه اعتباری ملل از مبلغ ۲ میلیون ریال در هر شبانه روز به مبلغ ۵ میلیون ریال، همچنین سقف انتقال وجه کارت به کارت هم از ۳۰ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال در شبانه روز افزایش یافت.
براین اساس، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق درگاه های اینترنتی مؤسسه اعتباری ملل از ۳۰ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال در هر شبانه روز افزایش یافت.
همچنین تاریخ انقضای کارت های مؤسسه اعتباری ملل که در اسفند ماه ۹۸ و فروردین ۹۹ منقضی می گردد بدون حضور مشتریان مؤسسه اعتباری ملل تا خرداد ماه تمدید گردید.
ضمنا واحد امور مشتریان مؤسسه اعتباری ملل به شماره ۸۸۲۱۰۰۰۷(۰۲۱) نیز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان محترم می باشد.
مؤسسه اعتباری ملل به مشتریان محترم توصیه می نماید برای انجام امور بانکی خود از بانکداری اینترنتی از قبیل اینترنت بانک و همراه بانک ملل استفاده نمایند و حتی المقدور استفاده از اسکناس را کاهش دهند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب