امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45264 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با هدف قدردانی از پزشکان و پرستاران انجام شد:

توزیع پک هدیه شیر و فرآورده های لبنی میهن در بیمارستان‌های تهران

گروه میهن با شعار «قهرمانان ایران قدردانتان هستیم» نسبت به توزیع پک‌های هدیه شیر و فرآورده‌های لبنی این شرکت بین پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های استان تهران اقدام کرد.
توزیع پک هدیه شیر و فرآورده های لبنی میهن در بیمارستان‌های تهران

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام گروه میهن، همزمان با میلاد حضرت علی(ع) بسته‌های هدیه شیر و فرآورده‌های لبنی گروه میهن که منقش به شعار "قهرمانان ایران قدردانتان هستیم" بود با هدف قدردانی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، در ۹ بیمارستان استان تهران توزیع شد.

سبد محصولات شرکت میهن به کادر درمانی ۹ بیمارستان و درمانگاه شامل بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، امیر اعلم، بهارلو، سینا، شریعتی، ضیاییان و شهدای تجریش، و بیمارستان امام زمان و درمانگاه امید نیکان اسلامشهر اهدا شده است.

بسته‌های هدیه شیر و فرآورده‌های لبنی میهن به منظور تشکر و قدردانی از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های تهران در مقابله با شیوع ویروس کرونا، بصورت کاملا بهداشتی و با مراقبت کامل تهیه و توزیع شده است.

گروه میهن نشان داد که تولیدکنندگان داخلی نه تنها در روزهای خوب بلکه در شرایط خاص همواره حامی مردم و ایران عزیز هستند و انتظار می‌رود سایر برندهای مطرح کشور در روزهای بحرانی در کنار ملت ایران باشند و در انجام چنین کارهایی از یکدیگر سبقت بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب