امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45332 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هشدار دوباره پلیس به واحدهای عرضه کننده قلیان؛

چیزی به نام عرضه خصوصی قلیان نداریم

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: به دنبال شیوع کروناویروس در کشور و براساس تدابیر و دستورالعمل‌های ابلاغی، عرضه قلیان در واحدهای صنفی ممنوع و این موضوع به تمامی این واحدها نیز ابلاغ شد.
چیزی به نام عرضه خصوصی قلیان نداریم

به گزارش خبرایران، سرهنگ نادر مرادی گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و براساس تدابیر و دستورالعمل‌های ابلاغی، عرضه قلیان در واحد‌های صنفی ممنوع و این موضوع به تمامی این واحد‌ها نیز ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس اقدام به بازرسی از این واحد‌ها کردند و با موارد تخلف نیز حسب قانون برخورد لازم انجام شد. روز گذشته نیز خبر‌هایی به دست ما رسید که حاکی از عرضه خصوصی قلیان در چند واحد صنفی در محدوده جنت‌آباد و هفت حوض بود که با بررسی موضوع مشخص شد گزارش واصله صحت دارد.

سرهنگ مرادی با اشاره به حضور ماموران پلیس و پلمب این واحد‌های صنفی، گفت: چیزی به نام عرضه خصوصی قلیان و ... نداریم و وقتی بخشنامه‌ای برای ممنوعیت صادر شده همه باید از آن پیروی کنند و پلیس نیز به جد با افرادی که بخواهند سلامت مردم را به خطر بیاندازند برخورد خواهد کرد.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، متصدیان این واحد‌ها نیز دستگیر شده و با پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب