امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45361 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تسهیل تسویه بدهی تسهیلات گیرندگان در مؤسسه اعتباری ملل

خبرایران : مؤسسه اعتباری ملل در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و کمک به بنگاههای اقتصادی و رفع موانع تولید،تسویه بدهی تسهیلات گیرندگان را تسهیل می نماید.
تسهیل تسویه بدهی تسهیلات گیرندگان در مؤسسه اعتباری ملل
به گزارش خبرایران از روابط عمومی مؤسسه اعتباری ملل در راستای اجرای مصوبه 20/09/98 مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تسهیل بدهی بدهکاران بانکی، مؤسسه اعتباری ملل درخواستهای تسویه بدهی بدهکاران را براساس ضوابط مقرر در دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار خواهد داد.
بدیهی است هر گونه رسیدگی و اقدام لازم در خصوص درخواستهای ارائه شده مطابق با ضوابط مقرر در دستورالعمل ابلاغی خواهد بود.
شرایط برخورداری از قانون تسهیل تسویه بدهکاران شبکه بانکی کشور بدین شرح می باشد:
1-تسهیلات دریافتی در بخشهای اقتصادی کشاورزی،شکار، جنگلداری، شیلات، استخراج معادن، صنعت، ساختمان، تأمین برق،آب،گاز با هدف ایجاد، توسعه، تأمین سرمایه در گردش و تعمیرات استفاده شده باشد.
2-تمام یا بخشی از بدهی سررسید شده تا پایان سال1397که پرداخت نشده باشد ومتقاضی بخواهد بدهی غیر جاری خود را نقداً و حداکثر تا پایان شهریور 1399 پرداخت نماید.
3-سقف مجاز برای هر شخص در کل شبکه بانکی 5 میلیارد ریال و برای هر شخص حقوقی غیر دولتی 20 میلیارد ریال (ملاک محاسبه اصل تسهیلات مندرج در قرارداد) می باشد.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب