امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45457 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۶:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیانیه کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما خطاب به اعضای صنوف خانه سینما

صنوف سینما به دلیل حفظ جان و عدم انتقال ویروس کرونا هر چه سریعتر پروژه‌ های سینمایی و تلویزیونی را ترک کنند

کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما طی نامه ای حمایت خود ، وکلا و کارشناسان حقوقی خانه سینما از اعضا برای احقاق حقوق مادی و معنوی در پی ترک پروژه های سینمایی را اعلام کرد .
صنوف سینما به دلیل حفظ جان و عدم انتقال ویروس کرونا هر چه سریعتر پروژه‌ های سینمایی و تلویزیونی را ترک کنند
کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما طی نامه ای حمایت خود ، وکلا و کارشناسان حقوقی خانه سینما از اعضا برای احقاق حقوق مادی و معنوی در پی ترک پروژه های سینمایی را اعلام کرد متن به شرح زیر است.
 
هوالشافی 
 
اعضای محترم خانه سینما ایران


متاسفانه تلاش های ما برای تعطیلی پروژه های تصویری بر اساس توصیه فرمانده محترم ستاد مدیریت بیماری کرونا کلان شهر تهران نتیجه نداده است.
با توجه به غير قابل اجتناب و غير قابل پيش‌بینی بودن سرعت شیوع ويروس كرونا از یکطرف، و مرگ‌بار بودن آن از طرف دیگر، این اتفاق از مصادیق بارز فورس ماژور است و از آنجا که هر لحظه به آمار ابتلای کرونای مثبت همکاران مان اضافه می شود، به همین دلیل برای حفظ جان و عدم انتقال ویروس، خواهشمندیم هر چه سریعتر به ترک پروژه‌ای که در آن هستید اقدام فرمایید. بدیهی‌ست این درخواست تا زمان رفع وضعیت اضطراری ادامه خواهد داشت و پس از آن تعهدات شما مجددا ادامه یافته و مدت تعلیق به کل مدت تعیین‌شده برای همکاری شما اضافه خواهد گشت .
وکلا و کارشناسان حقوقی خانه سینما و کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما آماده هر گونه حمایت ، همکاری ، پاسخگویی و احقاق حقوق مادی و معنوی اعضای خانه سینما می باشد.

با سپاس
کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما
 
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب