امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45459 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محکومیت شجاع و خانزاده، برائت دژاگه ؛

محکومیت پرسپولیس و تراکتور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور را از میزبانی های فصل آینده مقابل یکدیگر محروم کرد.
محکومیت پرسپولیس و  تراکتور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور از چارچوب هفته 17 لیگ برتر آرای خود را صادر کرد که نکات کم سابقه ای در آن دیده می شود. 


 دژاگه سابقه نداشت، تبرئه شد

1- در مورد عمل اشکان دژاگه با بررسی و بازبینی فیلم های موجود تعداد فحاشی های طرفداران باشگاه پرسپولیس به ایشان و نظر به دفاعیات و فقدان سابقه از سوی مشارالیه وفق ماده 95 رأی برائت اشکان دژاگه را صادر و اعلام می دارد  .

جریمه نقدی برای پرسپولیسیِ سابق تراکتور

2- در مورد تخلفات صورت گرفته از سوی محمد رضا خانزاده، بازیکن تیم تراکتور و نظر به بازبینی فیلم مسابقه و گزارش مقامات رسمی و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف صورت گرفته مصداق بند ج ماده 54 مقررات انضباطی بوده و با اعمال ماده 93 همین مقررات به لحاظ فقد سابقه با تبدیل محرومیت ، ایشان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم  می شود.

سرمربی تراکتور؛ تبدیل محرومیت به جریمه نقدی

3- در مورد تخلف صورت گرفته از سوی ساکت الهامی و پس از بررسی فیلم مسابقه و گزارش مقامات رسمی مسابقه و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف صورت گرفته از سوی مشارالیه را مصداق بند 3 ماده 89 مقررات انضباطی دانسته و با عنایت به فقد سابقه و با اعمال ماده 93 همین مقررات با تبدیل محرومیت ، ساکت الهامی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت تعلیقی شجاع فعال می شود

4- در مورد تخلفات صورت گرفته از سوی شجاع خلیل زاده بازیکن تیم پرسپولیس و نظر به بازبینی فیلم مسابقه ، گزارش مقامات رسمی و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف صورت گرفته از سوی مشارالیه مصداق بند ج ماده 54 مقررات انضباطی دانسته و شجاع خلیل زاده را 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود . قابل ذکر است که چنانچه این رأی قطعی گردد یک جلسه محرومیت تعلیقی مشارالیه در هفته چهارم لیگ نیز در اولین بازی رسمی لیگ برتر اعمال خواهد شد.

جریمه نقدی سنگین برای هر دو تیم

 5 و 6 - در مورد تخلفات تماشاگران منتسب به باشگاه پرسپولیس و پس از بازبینی فیلم ها و عکس ها و بررسی گزارش مقامات رسمی مسابقه ، تخلفات تماشاگران پرسپولیس محرز بوده و وفق مواد 85 و 86 مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال و باشگاه تراکتور را به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. 

پرسپولیس - تراکتور فصل بعد، کلا بدون تماشاگر!

5 و 6 - همچنین کمیته انضباطی هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور را به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران به عنوان میزبان و در مسابقه لیگ برتر در بازی با یکدیگر محکوم می نماید. (یعنی هر دو بازی پرسپولیس و تراکتور در فصل آینده لیگ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.)

 این رأی به غیر از بند 1 و 3 در باقی بندها در مهلت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در مرجع محترم استیناف است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب