امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45618 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اعلام کرد؛

تفکیک پسماند در مجتمع آرادکوه و کلیه مراکز مناطق ۲۲ گانه تعطیل شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در برنامه «دو‌ نیمه ماه» گفت : پیش از شیوع ویروس کرونا در تهران و ایران، با توجه به مشکلاتی که در این زمینه در کشور چین به وجود آمد و پروتکل های سازمان بهداشت جهانی، تلاش کردیم در چند گام اقداماتی را برای پیشگیری انجام دهیم.
تفکیک پسماند در مجتمع آرادکوه و کلیه مراکز مناطق ۲۲ گانه تعطیل شد
‍ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در برنامه «دو‌ نیمه ماه» اظهار داشت : پیش از شیوع ویروس کرونا در تهران و ایران، با توجه به مشکلاتی که در این زمینه در کشور چین به وجود آمد و پروتکل های سازمان بهداشت جهانی، تلاش کردیم در چند گام اقداماتی را برای پیشگیری انجام دهیم. 
 
وی افزود : در این راستا تفکیک پسماند در مجتمع آرادکوه و کلیه مراکز مناطق ۲۲ گانه تعطیل شد و ۳هزار کارگر فعال در این بخش ها را با پرداخت حقوق برای یک ماه مرخص کردیم و روزانه تمامی ساختمان های اسکان کارگری، ایستگاه های میانی و خودروهای حمل پسماند ضدعفونی می شوند. 
 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند عنوان داشت : خودروهای ویژه ای نیز به حمل پسماندهای بیمارستانی اختصاص دادیم و این پسماندها در سایت جداگانه ای دفن می شوند. 
 
وی ابرازداشت: تا پیش از شیوع ویروس کرونا با انجام عملیات تفکیک و بازیافت، روزانه ۴ هزار و ۸۰۰ تن پسماند به آرادکوه می رفت که نیمی از آن به کمپوست تبدیل می شد. در حال حاضر اما روزانه ۷ هزار و ۲۰۰ تن زباله جمع آوری و به طور مستقیم دفن می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب