امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45619 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از پویش فرهنگی« در خانه بمانیم »تا کتابخوانی مخاطبان رادیو نوروز

شنوندگان رادیو نوروز می توانند با خلاصه خوانی کتاب و ارسال فایل های صوتی، مشارکت فعالی داشته باشند.
از پویش فرهنگی« در خانه بمانیم »تا کتابخوانی مخاطبان رادیو نوروز
مدیر روابط عمومی رادیو نوروز ؛ از مشارکت و تعامل مخاطبین در برنامه های نوروز این رادیوی فصلی خبر داد.  
 عبدالرسول جوادی بالا جاده مدیر روابط عمومی رادیو نوروز با اعلام این خبر گفت: برنامه های متنوع،شاد ،همراه با سرگرمی و مسابقه در رادیو نوروز، تعامل و مشارکت مخاطبین را به همراه دارد.
وی ادامه داد: برنامه های «در خانه بمانیم» شامل در خانه ببینیم ،در خانه بخوانیم ،بازی در خانه و.....مشارکت بالای مخاطبین را همراه خود دارد و فراوانی پیامک و تلفن نشانه همراهی مخاطبان با رادیو می باشد .به طوری که این برنامه روزی ۱۰۰۰ پیامک دارد.
جوادی بالاجاده تصریح کرد: بر این اساس یکی از مهمترین رویکرد راه اندازی رادیو نوروز ،مشارکت و تعامل دوسویه مخاطبین با رادیو است که در برنامه های مجله ای این رادیوی فصلی نمود پیدا کرده است.رادیو نوروز به صورت  ۲۴ ساعته به تولید برنامه های شاد و مفرح برای سرگرمی و اوقات فراغت ایرانیان می پردازد.
وی از ویژگی های دیگر برنامه های رادیو نوروز را  مشارکت مخاطبان در برنامه های مسابقه ای و پویشی چون " پویش فرهنگی در خانه بمانیم "
دانست که  همراه ایرانیان عزیز خواهد بود.همچنین  از دیگر برنامه های رادیو نوروز مشارکت مخاطبین با رویکرد کتابخوانی است که مخاطبین با خلاصه خوانی کتاب و با ارسال فایلهای صوتی مشارکت فعالی دارند  که به منتخبین آن جوایزی اهدا خواهد شد.
ضمن اینکه می توان به  مسابقه تلفنی نوروز در خانه اشاره کرد که بر اساس فعالیت های خانوادگی خانواده ها برنامه ریزی شده است .
جوادی بالاجاده در خاتمه از برنامه های ویژه در اعیاد شعبانیه بویژه روز جوان هم اشاره کرد.
رادیو نوروز روی موجfmردیف ۹۵.۵مگاهرتز شنیده می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب