امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45656 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

‌‌205 بوستان شمال تهران تعطیل شد

خبرایران : شهردار منطقه یک  تهران گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و تامین سلامت مردم، ۲۰۵ بوستان شمال تهران تعطیل شد.
‌‌205 بوستان شمال تهران تعطیل شد
سید حمید موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از تمامی شهروندانی که در خانه مانده اند و بهداشتی فردی و عمومی را رعایت می کنند، افزود: منطقه ۱ پایتخت، از بیشترین فضای تفرجگاهی برخوردار است و در هوای لذتبخش بهار نیز مردم سعی داشتند تا به بوستان ها و این مناطق تفرجگاهی مراجعه کنند.
 
وی یادآورشد: از روز گذشته (سه شنبه) با مشورت با فرماندار شمیرانات و مصوبه شورای تامین، تصمیم به تعطیل کردن و بستن ورودی های تفرجگاهی و بوستان های این منطقه گرفتیم و تمام رستوران ها تعطیل و ورودی اماکن گردشگری بسته شد.
 
شهردار منطقه ۱ تهران گفت: از امروز اطلاع رسانی بسته بودن این بوستان ها و اماکن گردشگری در ورودی های آنها نیز نصب می شود تا شهروندان از این مصوبه و نتیجه آن مطلع باشند و بدانند که این نوع تصمیم گیری ها فقط برای تامین امنیت و سلامتی آنان است.
 
وی با بیان اینکه چنین تصمیم هایی با همراهی مردم منجر به قطع زنجیره کرونا می شود، خاطرنشان کرد: این اقدامات برای خدمت رسانی به مردم شریف است و سعی کردیم تا به صورت اقناعی شهروندان را نسبت به حساسیت این موضوع توجیه کنیم و به صورت ایجابی هم در برابر شهروندانی که در برابر این مصوبات تمکین و به دستورالعمل های ابلاغی توجه نمی کنند، مانع ایجاد می کنیم.
 
شهردار منطقه ۱ پایتخت گفت: این طرح با مشارکت پلیس، فرمانداری، شهربان، حریم بان و پرسنل شهرداری منطقه ۱ اجرا می شود و تا زمانی که به مسئولان به این جمع بندی برسند که اعمال محدودیت ضرورتی ندارد، اجرای آن ادامه خواهد داشت.
 
موسوی اظهارداشت: در پایان نیز از تمامی شهروندان انتظار می رود تا ضمن ماندن در خانه، متوجه باشند که هر زمانی می توان به سفر رفت اما فرصت قطع زنجیره ویروس کرونا محدود است و نیاز به همکاری و مشارکت آنان دارد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب