امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45667 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تکریم و معارفه شهردار ناحیه سه منطقه۲۱

خبرایران : با حضور شهردار منطقه۲۱، معاونین و مدیران ارشد شهری این منطقه، مراسم تکریم و معارفه شهردار ناحیه سه برگزار شد.
تکریم و معارفه شهردار ناحیه سه منطقه۲۱

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این جلسه گفت: با تدبر در آیات قرآن کریم، خداوند به صراحت به ایمان، تقوا و عمل صالح تاکید کرده است. تقوا بدین معناست که فرد خود را در برابر وسوسه ها و امیال دنیوی حفظ کند تا اسیر نشود. همین مساله می بایست سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.
وی ادامه داد: بنیان فکری و عملیاتی مدیریت شهری منطقه۲۱ بر این نکته استوار است که تمامی مسائل شهرک ها و محله ها، جزء به جزء با کمک معاونین، مدیران، شورایاران و شهروندان احصاء گردد تا اقدامی ماندگار و حرکتی جهادی انجام گیرد و این کار بزرگ، عزم جدی  و راسخ می طلبد.
کاشانی پور تاکید کرد: این روزها، زمان انجام کار جهادی است، یعنی کاری که مفید باشد و آثار و برکات آن لمس شود. طعم خدمت را می بایست به کام مردم چشاند. گام اول سالم سازی در اعلی درجه است. کار آلوده به فساد در این مدیریت جایگاهی ندارد.
شهردار منطقه۲۱ افزود: در سطح ناحیه ها، شهرداران نواحی می بایست ارتباطات اجتماعی با شهروندان را به عنوان کلیدی ترین نکته مدنظر داشته باشند. سپس باتوجه به ظرفیت های موجود، وضعیت مطلوب و در شان مردم را رقم بزنند.
لازم به ذکر است؛ طی این مراسم از زحمات سعید رمضانی شهردار پیشین ناحیه سه منطقه۲۱ طی دوران مسئولیتش تقدیر و روح ا... فلاحی به عنوان سرپرست جدید این ناحیه معرفی شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب