امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45669 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه21 نوید داد:

افتتاح پروژه فرامنطقه ای بزرگراه متوسلیان-باغستان در سال1401

خبرایران : حسین کاشانی پور شهردار منطقه21 از رفع موانع پروژه فرامنطقه ای بزرگراه متوسلیان-باغستان و از سرگیری مراحل آن؛ همچنین افتتاح این پروژه مهم در سال آینده خبر داد.
افتتاح پروژه فرامنطقه ای بزرگراه متوسلیان-باغستان در سال1401

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در همین خصوص گفت: طی جلسات مختلف با حضور مدیران شهری و استانی، وضعیت فعلی و معضلات پیش روی پروژه بررسی و توضیحاتی درخصوص مسائل تاسیساتی و زیرساختی این پروژه ارائه شد.
وی افزود: با پرداخت بدهی ها و معوقات مالی سنوات گذشته، انشاالله در سال آینده، این پروژه مهم فرامنطقه‌ای  به سرانجام خواهد رسید و بدون شک این پروژه در زمره اولویت دار ترین پروژه های استان تهران است؛ چرا که شاهراه ترانزیتی و مسیر ارتباطی ساکنین شهرهای اقماری با کلانشهر تهران محسوب می شود.
کاشانی پور یادآور شد: به امید خدا و تشریک مساعی همه دست اندرکاران دخیل در این پروژه، در سال 1401 مردم با سهولت و بدون مخاطره و اتلاف وقت و هزینه از این معبر پرتردد عبور خواهند کرد. در پیشبرد پروژه ها تنها رضایت خدا و شهروندان مدنظر قرار گرفته است.
شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: بنا بود این پروژه در سال ۹۹ به بهره برداری برسد که به دلایل مختلف این مهم به تعویق افتاد. مقرر شده پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه رزمنده جاویدالاثر متوسلیان_سه راهی باغستان، با تزریق بودجه و هم افزایی بیشتر بین دستگاهی فی ما بین شهرداری تهران، شهرداری باغستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و معاونت حمل ونقل و ترافیک این مهم هر چه زودتر به سرانجام برسد.
کاشانی پور ادامه داد: از بین تمامی پروژه‌هایی که در استان تهران در حال انجام هستند، این پروژه منطقه۲۱ از اولویت و درجه اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است. امیدوارم با همکاری مطلوبی که رقم خورده، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت زیر بار ترافیک قرار بگیرد و رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشد‌.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب