امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45704 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ضد عفونی مستمر معابر و المان های شهری منطقه 19

خبرایران : در راستای مقابله با بیماری کرونا معابر، اماکن عمومی، المان های شهری و اسکان های کارگری نواحی پنجگانه در منطقه 19 به طور مستمر ضدعفونی و گندزدایی می شوند.
ضد عفونی مستمر معابر و المان های شهری منطقه 19
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، از آنجایی که حفظ سلامت عمومی یکی از اولویت های مقابله با این بیماری است شهرداری این منطقه برنامه های مختلفی را در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اجرا می کند.
عملیات ضدعفونی وگندزدایی در معابر اصلی به ویژه ایستگاه های مترو، پمپ بنزین ها، پایانه های مسافربری شهید سروری، شاهد و بهشت با دستگاه واترجت وسمپاشی کوله ای و دستی  به طور مستمر در حال انجام است.
در راستای تداوم مبارزه با گسترش این بیماری  اقدامات پیشگیرانه، عملیات ضدعفونی ساختمان ستادی شهرداری منطقه با دستگاه Fogger انجام که طی این عملیات تمامی اتاق های محل فعالیت کارکنان در طبقات و نیز رستوران با این دستگاه ضدعفونی و گندزدایی شد .
بر اساس این گزارش به منظور رعایت بهداشت عمومی،حفظ سلامت کارگران و شهروندان و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عملیات محلول پاشی و رفع آلودگی ساختمان های اسکان کارگری و سرویس های بهداشتی در اماکن عمومی بصورت مستمر در حال انجام است.
علاوه بر نصب بنرهای اطلاع رسانی در معابر عمومی مبنی بر رعایت بهداشت عمومی این عملیات تا اعلام ستاد ملی پیشگیری از کرونا مبنی بر اتمام این بیماری در معابر و اماکن عمومی این منطقه ادامه خواهد داشت .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب