امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45726 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اهدای اقلام بهداشتی به بیمارستان شهدای گمنام در منطقه 15

خبرایران: 2 هزار و 700 ماسک فیلتر دار به بیمارستان شهدای گمنام منطقه 15 به منظور یاری رساندن به مدافعان سلامت باعنوان «طرح سپاس» اهدا شد.
اهدای اقلام بهداشتی به بیمارستان شهدای گمنام در منطقه 15

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اقلام و تجهیزات اهدایی بر اساس اعلام نیاز شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای گمنام برای به کارگیری در امور درمانی و کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا  تهیه شده است.

وی افزود: این محموله اهدایی به ارزش 300 میلیون ریال شامل 2 هزار و 700 ماسک فیلتردار، دستکش و پکهای میان وعده است.

محمدی گفت: این محموله در راستای مسئولیت اجتماعی و باورهای دینی و انسانی، هم افزایی و همیاری عمومی برای عبور از بحران کرونا تهیه و به زودی توزیع می شود.

شهردار منطقه با قدردانی از پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌هایی که در حال خدمات رسانی به مبتلایان ویروس کرونا هستند، افزود: پرستاران و پزشکان قهرمانان خط مقدم عبور از بحران کنونی در کشور هستند.

محمدی در پایان از تمامی خیرین، جهادگران و سازمانهای مردم نهادکه به صورت داوطلبانه به منظور مقابله با این بیماری به امر دوخت و تهیه اقلام و تجهیزات بهداشتی و نیز  ضدعفونی معابر منطقه اقدام می کنند، تشکر کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب