امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45729 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جدیدترین کودهای ارگانیک گروه صنعتی پژوهشی زر در نمایشگاه کشاورزی تهران

خبرایران : گروه صنعتی پژوهشی زر با کودهای جدید و ارگانیک که نخستین بار در ایران تولید شده است در نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی حضور دارد.
جدیدترین کودهای ارگانیک گروه صنعتی پژوهشی زر در نمایشگاه کشاورزی تهران
به گزارش خبرایران، گروه صنعتی پژوهشی زرنام از زیرمجموعه های هلدینگ زر ، کودهای آلی مایع ارگانیک را در غرفه 25 سالن 27 نمایشگاه بین المللی تهران  ارائه کرده است.
این کودها با برند زرگرین در حوزه صنعت کشاورزی  تولید می شود و دارای درصد بالایی از اسیدآمینه ها و شامل کودهای N.P.K  ، فسفات پتاسیم ، گوگردی مایع ، "فروت ست" و "بذرمال" است.
کودهای مایع آلی ارگانیک زرگرین نخستین بار در ایران بر پایه غلات ، "میکرومولکولها" ، "ماکرومولکولها" و سلولهای بنیادین ، تولید شده و کشور را از ورود این محصولات  بی نیاز کرده است.
این کودها در بسیاری از مناطق کشور و برای محصولات زراعی ، باغبانی و گلخانه ای ، استفاده و موجب افزایش 12 تا 35 درصدی محصولات کشاورزی شده است.
کودهای زرگرین همچنین به کشورهای روسیه ، ترکمنستان ، ارمنستان ، آذربایجان ، عراق ، قزاقستان و قرقیزستان صادر می شود.
محصولات زرگرین تاییدیه موسسه ( bio.inspecta ) معتبرترین مرجع گواهی ارگانیک اتحادیه اروپا  را در سوئیس دریافت کرده است و قابلیت رقابت با کودهای آلی ارگانیک اروپایی را دارد.
نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی ایران  در ۱۰ سالن با حضور شرکت‌های تولیدکننده سم، کود و بذر تا 22 دی ماه در بزرگراه چمران برپاست.

علاقه مندان می توانند ساعت 9 صبح تا 15 به این نمایشگاه مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب