امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4573 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر ديواندری؛

رويکرد بانک پارسيان بر پايه اشتغال زايي و کمک به اقتصاد ملي است

مديرعامل بانک پارسيان ايجاد اشتغال، کمک به اقتصاد ملي، به گردش درآوردن چرخ هاي اقتصادي با استفاده از ابتکار و توانمندي نيروهاي جوان و متخصص بانک و همچنين استفاده ازخلاقيت نخبگان علمي و جوان کشور و نوآوري در خدمات را از رويکردهاي بانک پارسيان برشمرد.
رويکرد بانک پارسيان بر پايه اشتغال زايي و کمک به اقتصاد ملي است

به گزارش خبرایران،دکترديواندري در ضيافت افطاري که به افتخار خبرنگاران، اصحاب رسانه، سردبيران و مديران مسئول روزنامه‌ها، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري توسط روابط عمومي برپا شد، با اشاره به نقش تاثير گذار بنگاه هاي بزرگ اقتصادي، يکي از مهم ترين اهداف بانک پارسيان را ايجاد اشتغال و به گردش درآوردن طرح هاي اقتصادي برشمرد و خاطر نشان کرد : بنگاه اقتصادي مثل بانک بجز اينکه خود نهادي است مالي وکسب کار اصل فعاليت هاي آن محسوب مي شود، وظيفه بزرگ تري در قبال اجتماع نيز دارد وآن ايجاد اشتغال، کمک به اقتصاد ملي و به گردش درآوردن چرخ اقتصادي در جهت حل بسياري از مشکلات جامعه است که بنگاهي مثل بانک مي تواند در اين زمينه نقش آفرين باشد.

مديرعامل بانک پارسيان با تاکيد بر اينکه بايد به دنبال نوآوري در خدمات و ارايه شيوه هاي جديد باشيم، تصريح کرد: هدف از فعاليت ها در اين دوره کاري در بانک پارسيان اين است که با استفاده از ابتکار و خلاقيت نيروهاي جوان بانک و همچنين ابتکار و خلاقيت علمي که در نخبگان جوان کشور وجود دارد در محيط هاي علمي بويژه دانشگاه ها، بتوانيم رويکرد جديدي را پايه ريزي کنيم که مبناي اين رويکرد دانش بنيان، کمک و خدمت به اقتصاد ملي و در راستاي ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي است. در اين راه قصد داريم که در ابعاد مختلف گام هاي بلند تري برداريم و بي شک در اين زمينه به کمک و همراهي شما خبرنگاران و اصحاب رسانه بسيار احتياج داريم و دست همياري و همفکري به سوي شما دراز مي کنيم .

دکتر ديواندري، در ابتداي سخنان خود ضمن تقدير از همراهي صميمانه خبرنگاران و اصحاب رسانه با بانک پارسيان گفت: خبرنگاران در پويايي اقتصاد کشور و بهبود فضاي کسب و کار نقش قابل توجهي دارند واين مجموعه اقتصادي قدردان وسپاسگزار آنان است. وي خطاب به اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: از شما مي خواهيم همراهي بيشتر و صميمانه تر خود را از بانک پارسيان دريغ نداشته و همچنان همراه ما باشيد. از اين رو قدردان نگاه مثبت و همراهي شما خبرنگاران عزيز هستيم که موجب رشد و شکوفايي بانک شده ايد. غير از بانک پارسيان يک تشکر هم به شما مديونم و آن بابت لطف و محبتي است که در حق اينجانب در دوره کاري ام در نظام بانکي ، مراکز تحقيقي و اجرايي کشور داشته ايد.

مدير روابط عمومي بانک پارسيان نيز در اين مراسم ضمن خير مقدم به حاضران و اظهار خرسندي از ميزباني بانک پارسيان، نقش مشترک روابط عمومي و رسانه ها در تثبيت جايگاه بنگاه هاي اقتصادي بويژه بخش خصوصي و توسعه آنها را قابل اهميت ارزيابي کرد. وي با موثر خواندن نقش خبرنگاران از حمايت هاي به عمل آمده توسط آنها، ادامه همکاري بيش از پيش ايشان را خواستار شد.

علي جهاني افزود: رشد 30 درصدي پوشش اخبار و انعکاس رويدادهاي بانک پارسيان در سال 92 نسبت به سال 91 و رشد 37 درصدي آن در سه ماهه ابتداي سال 93 نسبت به 92 را نشان از همراهي اصحاب رسانه با اين بانک و فعال بودن هر دو رسانه و روبط عمومي عنوان کرد و از اين بابت به نمايندگي از مجموعه مديريت ، سپاسگزار اين موهبت ارزنده شد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب