امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4576 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیمه دانا 110 ریال سود تقسیم کرد

صورت های مالی شرکت بیمه دانا ، منتهی به 29 اسفند ماه 1392 تصویب شد .
بیمه دانا 110 ریال سود تقسیم کرد

به گزارش خبرایران، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا که 18 تیر در محل هتل فردوسی تهران برگزار شد ، صورت های مالی شرکت منتهی به 29 اسفند ماه 1392 مطرح و پس از قرائت بند های آن به تصویب مجمع رسید .

در این نشست که با حضور دکتر صادق مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره ، معاون اداری- مالی ، رییس شورای فنی ، مدیر امور مالی و نمایندگان سازمان حسابرسی و بازرس قانونی ، سازمان بورس و اوراق بها دار ، سهام عدالت ، سازمان تامین اجتماعی ، بورس و  حدود 150 نفر از سهامداران حقیقی برگزار شد ، ابتدا گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ارائه شد و سپس بازرس قانونی گزارش صورت های مالی شرکت منتهی به 29 اسفند ماه سال 1392 را بند به بند قرائت کرد که بعد از بررسی و توضیح در باره جزییات آنها ، به تصویب مجمع رسید .

در این جلسه پس از تعیین حق الزحمه اعضای غیر موظف هیات مدیره ، موسسه داریا روش به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت و روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات انتخاب شدند .

 براساس گزارشات ارائه شده در مجمع عمومی بیمه دانا EPS این شرکت در سال مالی منتهی به اسفند ماه سال 92  حدود 285 ریال بوده است و سود تقسیمی با رشدی دو برابری نسبت به سال مالی 91 حدود 110 ریال اعلام شد .

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب