امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45760 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجرای نقاشی طرح بهارستان در دیواره های بزرگراه شهید چراغی منطقه 19

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اجرای 300 متر مربع نقاشی دیواری و رنگ آمیزی هندریل پل سواره رو شهید بنامعلی محمدزاده در این منطقه خبر داد.
اجرای نقاشی طرح بهارستان در دیواره های بزرگراه  شهید چراغی منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی با اشاره به اهمیت بهسازي نماهاي شهري و اجراي طرح ها و نقاشي هاي آرامش بخش برای انبساط خاطر شهروندان افزود: به همین منظور نقاشی انتزاعی به مساحت 300 مترمربع در قالب طرح بهارستان روی دیواره های بزرگراه شهید چراغی (جوانه) و نیز 600 متر مربع از ديوار خيابان مهران مقابل بوستان مهران رنگ آمیزی شد.
 
وی با تأکید بر نگهداشت مستمر المان های شهری بیان کرد: به همین منظور 2 هزار و 250 متر مربع  از هندریل های پل سواره رو شهید بنامعلی محمدزاده براساس دستورالعمل پالت رنگ شهر تهران  رنگ آمیزی شد.
 
این مسئول درادامه به اجرای فعالیت رنگ آمیزی احجام فلزی واقع در ورودی بوستان بزرگ ولایت و همچنین دیوار زمین چمن در بوستان باران محله دولتخواه به متراژ 500 مترمربع اشاره کرد.
 
معاون شهردار منطقه در تشریح سایر فعالیت های زیباسازی این حوزه به امحاء و پاکسازی 650 متر مربع از دیواره های منطقه در قالب طرح استقبال از بهار اشاره کرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب