امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45779 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور وزیر نفت به امضا رسید :

قرارداد تجاری سازی محصولات میکرو CHP بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت آران

روز پنج شنبه ١٤ فروردين ماه پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت سامانه های انرژی آران با هدف تجاری سازی و فروش محصولات قرارداد همکاری منعقد کردند.
قرارداد تجاری سازی محصولات میکرو CHP بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت آران
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت این قرارداد به منظور تجاري سازي و فروش محصولات ميكروCHP (Heat demand و Electrical demand) و موتور ژنراتور بر پايه فناوري موتور گاز سوز OHVG به امضاء رسید.
بر همین اساس مشاركت و مشاوره در زمينه تجاري سازي و فروش محصولات سامانه هاي توليد همزمان برق و حرارت در مقياس ميكرو ( بر اساس نياز حرارتي يا نياز الكتريكي ) و همچنين موتور ژنراتور بر اساس موتور پايه گازسوز OHVGازموضوعات اين قرارداد محسوب مي شود.
همچنین طرفین پیشنهاد دادند که تعدادی از این دستگاه ها به مدت 6 ماه در بخش دولتی مورد استفاده قرار گیرد تا با استفاده از نتایج حاصل، مشکلات احتمالی آن را برطرف سازند و با تولید انبوه میزان قیمت نهایی آن را کاهش دهند.
خاطر نشان مي شود اين قرارداد ميان دكتر جعفر توفيقي، رييس پژوهشگاه صنعت نفت و عليرضا نوري، مدير عامل شركت سامانه هاي انرژي آران در پژوهشگاه صنعت نفت با حضور مهندس بيژن زنگنه، وزير نفت و مهندس مصطفي مير سليم، نماينده منتخب دوره يازدهم مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران ارشد پژوهشگاه به امضا رسيد.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب