امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4578 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همراهی رادیو تهران در روز عفاف و حجاب

برنامه «عصر بخیر تهران» امروز با موضوع عفاف و حجاب از ساعت 17 همراه شنوندگان رادیو تهران است.
همراهی رادیو تهران در روز عفاف و حجاب

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛  برنامه عصر بخیر تهران کاری از گروه اجتماعی و خانواده است که با چهار مولفه دین، اخلاق، امید و آگاهی هر روز جز جمعه‌ها ساعت 17 تا 18 شیوه های صحیح زندگی را آموزش می دهد.

این برنامه امروز به مناسبت روز عفاف و حجاب به این مقوله اختصاص یافته است، و فردا 22 تیرماه، به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و روز اکرام روی آنتن می رود.

در برنامه هر روز کارشناس جامعه شناس درباره روش ها و شیوه های صحیح زندگی، الگوی سبک زندگی مدرن و موضوع روز برنامه با شنوندگان صحبت می کنند.

از دیگر بخش های این برنامه تبیین شعار سال و تشریح آن در گفت وگو با نمایندگان مجلس و پخش بخش‌های متنوع همچون عصرانه هنری، سرگرمی‌های مجازی، میزی برای حرف، پستچی، اخبار شنیدنی از دنیای ورزش و دنیا برعکس، همراه شنوندگان رادیو تهران است.

در بخشی با عنوان " دنیا برعکس " همه چیز به زبان طنز برعکس اتفاق می افتد و در " میزی برای حرف " تاکید بر ضرورت تداوم بسترهای ارتباطی در خانه های ایرانی دارد. 

ورزش همیشه دنیای جذاب و پر حاشیه ای دارد در " تیتر های داغ " عصر بخیر تهران محمد میر درباره این بخش از برنامه حاشیه های جذاب و خبرهای روز را با چاشنی طنز تقدیم مخاطبان رادیو تهران می کند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب