امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45827 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همدلی و جهادگری هشت سال دفاع مقدس دوباره تداعی شده است؛

برپایی ۲۲ کارگاه تولید تجهیزات کادر درمانی توسط گروهای مردمی منطقه ۱۵

خبرایران : ۲۲کارگاه تولید تجهیزات کادر درمانی تاکنون به همت نیروهای داوطلب به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خودجوش در منطقه 15 راه اندازی شده است.
برپایی ۲۲ کارگاه تولید تجهیزات کادر درمانی توسط گروهای مردمی منطقه ۱۵
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این کارگاه ها برای یاری رساندن به مدافعان سلامت  از همان روزهای نخست خبر شیوع این بیماری در محله های منطقه ۱۵ برپا شد.
وی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت های منطقه نظیر سراهای محله، مساجد، سازمانهای مردم نهاد، جهادگران، بسیجیان و  اقشار مختلف مردم به پای کار آمده اند تا این بحران را برطرف کنند، افزود: به همت آنها اکنون در این کارگاه ها روزانه ۵۴ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، هزار و ۲۰۰عدد گان (لباس بیمارستانی) و ۶۰۰ عدد شیلد پرستاری تولید می  شود.
وی گفت: بخش اعظم ماسک های تولید شده به بیمارستان ها اهدا و بخش  دیگری در بین خانواده های بی بضاعت و کم درآمد منطقه  توزیع شده است.
شهردار منطقه افزود: توزیع پک های ضدعفونی و ضد عفونی و گند زدایی معابر  نواحی هفت گانه منطقه توسط  جهادگران مدافع سلامت و شورایاران محله هر شب انجام می شود.
محمدی با اشاره به اینکه ۸۳۸ نیروی داوطلب ما را در تهیه اقلام پزشکی و ضدعفونی معابر و اماکن همیاری می کنند، ادامه داد: مردم مومن  و ولایی جنوب شرق تهران همچون روز های دفاع مقدس این بار برای ریشه کنی این بیماری منحوس  پای کار آمدند که از همه آنها قدردانی و زحمات آنها را ارج می نهیم. 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب