امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45840 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهرنوش دارابی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

سایت جزیره ۳۶۰ با هدف هوشمندسازی گردشگری در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز نموده است

خبرایران : مدیر سایت جزیره ۳۶۰ گفت : سایت جزیره ۳۶۰، دو سال پیش با هدف هوشمندسازی گردشگری در جزیره کیش و از طریق استارتاپ مرکز نوآوری کیش استارت خورد.
سایت جزیره ۳۶۰ با هدف هوشمندسازی گردشگری در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز نموده است

مهرنوش دارابی مدیر سایت  جزیره ۳۶۰ و از فعالان گردشگری درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: سایت جزیره ۳۶۰، دو سال پیش با هدف هوشمندسازی گردشگری در جزیره کیش و از طریق استارتاپ مرکز نوآوری کیش استارت خورد.
وی افزود: این سایت در حوزه information و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص گردشگری، کسب و کار و زندگی در جزیره کیش خدمات رسانی می‌کند.
دارابی عنووان داشت : در حال حاضر مسئولیت رزرو مسیر دریایی کیش، لندی گراف‌های بندر آفتاب و اتوبوس‌های دریایی برای تعداد بالا را برعهده دارم. همچنین، در صورت نامساعد بودن شرایط جوی خصوصا در نیمه دوم سال، با اطلاع‌رسانی در خصوص لغو سفر به افرادی که رزرو انجام داده‌اند، کمک شایانی به آنها می‌کنیم.
وی ادامه داد: ما همچنین برای کسانی که از این سایت خدمات دریافت کنند، تخفیفات ویژه‌ای برای اقامت و تفریحات در تمامی ایام سال در نظر گرفته‌ایم. تورهای گردشگری جزیره‌های کیش و قشم می‌توانند از طریق سایت ما رزرو انجام دهند که با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر جامعه می‌توانند از تخفیفات ویژه در هر دو جزیره استفاده کنند.
دارابی در خصوص سفر با اتومبیل در جزایر کیش و قشم تاکید کرد: زرو لندی کرافت از طریق بندر پل، بندر آفتاب و بزودی در بندر چارک از طریق سایت جزیره ۳۶۰ صورت می‌گیرد که شامل قوانین خاصی ویژه اتومبیل‌های داخلی و خارجی می‌باشد که ساعت حرکت در بندر آفتاب ۳ بار در  روز و با رزرو انجام می‌شود که در صورت مواج یا طوفانی شدن دریا اطلاع رسانی به آنها صورت خواهد گرفت.

آدرس سایت: www.jazire360.com
آدرس دفتر گردشگری: هرمزگان، جزیره کیش، میر مهنا، برج نوآوری کیش، طبقه نهم
شماره تماس: ۰۹۱۹۱۶۲۱۶۲۲

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب