امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45852 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون وزير امور اقتصادی و دارايي در جلسه معارفه عضو جدید هیات مدیره اعلام كرد؛

كسب رتبه دوم بانك صنعت و معدن در شاخص های تدوين شده توسط وزارت امور اقتصادی و دارايی

دكتر عباس معمار نژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادي و دارايي اعلام داشت: اين بانك در شاخص هاي تدوين شده در حوزه استقرار حاكميت شركتي و بانكداري ديجيتال در سال 98 رتبه دوم را در بين بانك ها به خود اختصاص داد.
 كسب رتبه دوم بانك صنعت و معدن در شاخص های تدوين شده توسط وزارت امور اقتصادی و دارايی
به گزارش خبرایران از  پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت ومعدن، دكتر عباس معمارنژاد كه در جلسه معارفه دكتر علي خورسنديان عضو جدید هیأت مديره اين بانك سخن مي گفت ضمن بيان مطلب فوق اشاره كرد: اقدامات بانك صنعت و معدن در راستاي سياستهاي كلان اقتصادي و بانكي كشور در تحقق رونق توليد در سال 98 بسيار مؤثر بوده است.
دكتر معمارن‍‍ژاد در اين جلسه كه همچنين به منظور بررسي عملكرد بانك در سال گذشته، تصميم گيري در خصوص اهداف و سياستهاي بانك در سال جاري برگزار شده بود، بيان داشت: در راستاي نامگذاري سال جديد به عنوان سال جهش توليد، طبق فرمايشات مقام معظم رهبري كه در ادامه هدف تحقق بخشيدن به اقتصاد مقاومتي و رونق توليد مطرح شده است، بايد عنايت ويژه اي به افزايش كميت و كيفيت توليدات داخلي داشته باشيم و سطح توليدات داراي مزيت اقتصادي و صادرات محور را افزايش دهيم.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی تأكيد كرد: در بسته سياستي كه در وزارت اقتصاد در خصوص سياستهاي تأمين مالي و هدايت اعتبارات بانكي تدوين شده مقرر گرديد،  750 هزار میلیارد ريال به کسب‌ و کارهای آسیب دیده از شیوع ويروس کرونا با نرخ تسهیلات 12 درصد پرداخت شود.
مديرعامل بانك صنعت و معدن نیز ضمن تقدير از نظام مديريتي وزارت امور اقتصادی و دارايي و تلاش هاي بي شائبه تمامي كاركنان شبکه بانكی کشور در ارائه خدمات در اين شرايط حساس اظهار داشت: در سال گذشته در اين بانك اقدامات اثربخشي در حوزه اقتصاد هوشمند و تحقق حاكميت شركتي و بانكداري ديجيتال صورت گرفته كه در سال پيش رو اين حركت با شتاب بيشتري ادامه می یابد.
دكتر مهري ضمن اشاره به واگذاري اموال مازاد و سهام بخشي از شركتهاي تابعه در سال 98 گفت: يكي ديگر از اقدامات مهم اين بانك كاهش مطالبات غير جاري در سال گذشته بوده كه در كنار پيگيري اين موضوع مهم، همراهي و حمايت از صنعتگران به عنوان يك بانك تخصصي را همواره وظيفه حرفه اي خود مي دانيم.
وي همچنین ضمن تشکر از پیگیری های وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص ماده بیست حساب ذخیره ارزی از آمادگی کامل این بانک در راستای اجرایی نمودن تکالیف این ماده خبر داد.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: با تكيه بر دانش مديران متخصص در مجموعه بانك صنعت و معدن قادر خواهيم بود از چالش ها و موانع عبور كنيم و يقيناً دكتر خورسنديان با سابقه درخشاني كه در زمينه مسايل اقتصادي و بانكي دارند مي توانند حضوري مؤثر در بانک صنعت و معدن داشته باشند.
همچنين در اين جلسه حكم انتصاب دكتر علي خورسنديان به عنوان عضو جدید و موظف هيأت مديره به وي تقديم شد.
گفتني است دکتر علی خورسندیان مدیرعاملی صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکارافتادگی و پس انداز کارکنان بانک‌های دولتی و ادغام شده و همچنین مدیرکلی دفترهای امور بانکی و بیمه و تحقیقات پولی و بازرگانی وزارت امور اقتصادی و دارایی را بر عهده داشته است.
همچنین در حاشيه اين نشست نيز گزارشي از اقدامات انجام شده توسط اين بانك در سال 98 ارائه شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب