امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45958 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با هدف ارائه خدمات حمایتی در شرایط بحرانی ناشی از شیوع کرونا:

اهدای بسته های معیشتی ویژه به بانوان سرپرست خانوار جنوب شهر

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از اهداي بسته های معيشتي و اقلام مورد نياز به نيازمندان و بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداري این منطقه خبر داد.
اهدای بسته های معیشتی ویژه به بانوان سرپرست خانوار جنوب شهر
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، محسن فریدی با اشاره به تأثیر شرايط بحراني ناشي از شيوع ويروس كرونا در وضعیت معیشتی بانوان سرپرست خانوار گفت: در همین راستا اداره امور بانوان با مشاركت اداره كل بانوان، موسسه خيريه فرهنگي خادمين امام علي ابن ابيطالب (ع)  و جمعی از خیرین مردمی، همزمان با اعیاد شعبانیه اقدام به تهيه و اهدای بسته هاي حمايتي و معيشتي برای 60 بانوی سرپرست خانوار و نیز 25 نفر از بانوان دارای مشاغل خطرناک که با تعطیلی کسب و کار مواجه شده اند، کرده است. 
به گفته وی بسته های معیشتی در قالب سبد كالاي ضروري و مورد نياز بانوان سرپرست خانوار شامل برنج، روغن، انواع حبوبات، قند، چاي، شكر بین بانوان سرپرست خانوار توزیع شد.
وی در بخش دیگری به فعالیت تولید ماسک و گان در مرکز مهارت آموزي كوثر شقایق در راستای کمک به پیشگیری از شیوع کرونا و تأمین ملزومات بهداشتی شقايق اشاره کرد و افزود: روزانه 1500 عدد ماسك وگان  در این مركز تولید می شود.
فریدی ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و گروه های کم در آمد جامعه را که با رویکرد کارآفرینی اجتماعی و جهش تولید صورت می گیرد، از دیگر اهداف این اقدام اعلام و خاطرنشان کرد:  بخشی از تولیدات بهداشتی نیز طی اقدامی خداپسندانه بين خانواده هاي نيازمند محلات کم برخوردار توزيع شده است.
این مسئول تصریح کرد: طبق نظارتي كه در اين مركز وجود دارد، اقلام بهداشتي با تاكيد بر لزوم رعايت پروتكل هاي بهداشتي در فرآيند توليد، بين نيازمندان محلات منطقه توزيع مي شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب