امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45961 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هفت دلیل مهم برای استفاده از خدمات غیرحضوری بانک تجارت

خبرایران : خدمات بانکی غیرحضوری این فرصت را برای کاربران فراهم می‌کند که فارغ از زمان و مکان و در فضایی امن و با صرف کمترین هزینه و زمان نسبت به انجام امور بانکی خود اقدام کنند.
هفت دلیل مهم برای استفاده از خدمات غیرحضوری بانک تجارت
به گزارش خبرایران، بنابر اعلام بانک تجارت، محمد احمدی آذر  رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت در یادداشتی تشریح کرد:
این مجموعه در این زمینه خدمات متنوعی را در محیط‌های مختلفی همچون اینترنت بانک، همراه بانک و اپلیکیشن ست فراهم کرده است. در سطرهای زیر ضمن بررسی این خدمات به بررسی هفت دلیل مهم که هر کدام می‌تواند انگیزه‌ای برای استفاده از این خدمات باشد پرداخته شده است.
 
امروزه شهروندان و مشتریان بانک‌ها برای رفع نیازهای بانکی خود می‌توانند بنا به سلیقه و ابزار در دسترس خود از خدمات مورد نیاز بهره‌مند شوند. سرویس‌های گوناگون بانکی همچون انتقال وجه، دریافت موجودی، پرداخت اقساط ، مدیریت چک، صدور اوراق حواله اینترنتی، پرداخت قبض، خرید شارژ موبایل و بسته اینترنتی و پرداخت‌های نیکوکاری از جمله خدماتی است که بانک تجارت از این طریق در دسترس قرار داده است.
 
نخستین دلیل و انگیزه‌ی استفاده از خدمات غیرحضوری، حفظ سلامتی مشتریان است. چراکه کاربران از این امکان برخوردارند که تمامی کارهای بانکی خود از جمله انتقال وجه، مدیریت اقساط، استعلام و مدیریت چک، سوابق تراکنش، خدمات رمز پویا و ده‌ها نیاز بانکی و غیر بانکی خود را بدون نیاز به خروج از منزل یا محل کار به انجام رسانند. مشتریان می‌توانند از طریق اینترنت بانک تجارت پرداخت‌های مستمر خود را انجام داده و امور مالی و بانکی شرکت خود را به ویژه در قالب اینترنت بانک فرا ویژه مشتریان حقوقی مدیریت کرده و از طریق خدماتی همچون پایا و ساتنای گروهی پرداخت‌های بخش حسابداری خود را مرتفع سازند. همچنین اپلیکیشن کاربردی «ست» به‌عنوان یک کیف پول همراه خدماتی همچون پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی، استعلام و پرداخت خلافی، پرداخت کرایه تاکسی، خرید شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت و پرداخت بدهی طرح ترافیک را به کاربران ارائه می‌کند.
 
دلیل دوم، صرفه‌جویی در زمان است. زمان گوهری است که ارزش آن را نمی‌توان با معیاری هم‌سنگ سنجید. اینکه شما بتوانید بیشترین استفاده را از زمان خود برده و در کمترین زمان ممکن حداکثر بهره‌وری را در فعالیت‌های روزمره داشته باشید از اهمیت بالایی برخوردار است. انجام عملیات بانکی به‌صورت حضوری مستلزم اختصاص وقت برای رفت و آمد و ارائه درخواست انجام عملیات است که این درخواست و انجام عملیات از طریق خدمات غیرحضوری بانک تجارت بسیار ساده و در کمترین زمان ممکن امکانپذیر است.
 
دلیل سوم استفاده از این خدمات، حفاظت از محیط زیست است. استفاده از خدمات بانکی غیرحضوری تاثیری مستقیم و به‌سزا در حفاظت از محیط زیست دارد؛ چراکه کاربران خدماتی همچون اینترنتی بانک، همراه بانک، تلفنبانک و اپلیکیشن «ست» بانک تجارت بدون نیاز به انجام سفرهای درون شهری و ایجاد آلودگی در محیط و هوا به‌سادگی نیازهای خود را برطرف می‌سازد. عدم استفاده کاغذ که حاصل از نابودی جنگل و درختان است و کاهش به‌سزا در مصرف انرژی، دیگر جنبه مثبت زیست محیطی استفاده از این خدمات به‌شمار می‌رود.
 
دلیل چهارم، مدیریت هزینه‌ها است. استفاده از خدمات غیرحضور بانک تجارت کاربر را بی‌نیاز از صرف هزینه‌هایی همچون جابه‌جایی، آمد و شد، استهلاک خودرو و برخی کارمزدهای بانکی کرده است و با استفاده از این خدمات، فارغ از زمان و مکان با کمترین هزینه ممکن می‌توان خدمات بانکی را به انجام رساند.
 
«امنیت» پنجمین دلیل استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک تجارت در انجام عملیات بانکی است. عملکرد خدمات مالی غیرحضوری به نحوی است که با کمترین ضریب ممکن خطا و بیشترین ضریب امنیت، فرآیندهای بانکی و مالی را مقدور ساخته است.
 
ششمین دلیل مهم استفاده از خدمات غیرحضوری بانک تجارت حرفه‌ای بودن است. مشتریان و کاربران با استفاده از خدماتی همچون همراه بانک تجارت و اینترنت بانک می‌توانند مانند یک حسابدار حرفه‌ای ضمن مدیریت آسان‌تر کسب و کار خود، تمامی امور بانکی شان را به این دستیار هوشمند و حرفه‌ای سپرده و خیال خود را از انجام اموری همچون انتقال وجه، پرداخت اقساط، مدیریت چک، پرداخت قبوض و ده‌ها خدمت مالی و بانکی خود راحت کنند.
 
و به‌عنوان دلیل آخر، بودن در کنار خانواده است که استفاده از خدمات غیرحضوری بانک تجارت را مطلوب ساخته است. کاربران و مشتریان بانک تجارت از این امکان برخوردارند که ضمن رسیدگی به امور بانکی خود اوقات خوشی را در کنار اعضای خانواده گذرانده و به امور شخصی خود نیز رسیدگی کنند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب