امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 460 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از نگاه IMDB ؛

ده سریال برتر سال ۲۰۱۳ معرفی شد

خبر ایران: روز گذشته از نگاه IMDBده سریال برتر سال ۲۰۱۳ اعلام گردید.
ده سریال برتر سال ۲۰۱۳ معرفی شد

به گزارش خبر ایران:  روز گذشته از نگاه IMDB ۱۰ سریال برتر سال ۲۰۱۳ به شرح زیر اعلام گردید. لازم به ذکر است که رتبه‌بندی‌های ذیل، برآمده از اظهارنظرهای منتقدین و یا عملکرد در باکس آفیس نبوده، بلکه در ترتیب اثرها تعداد مراجعات کاربران این وبسایت به صفحه هر سریال و آرای اخذ شده توسط هر سریال مدنظر می‌باشد

 

فهرست ۱۰ سریال برتر ۲۰۱۳ ، به همراه خلاصه‌ای از داستان، به شرح زیر می‌باشد

 

1. بازی تخت شاهان (Game of Thrones

خلاصه داستان: در این سریال فانتزی شبکه HBO، شاهد نبردهای چندین خانواده‌ی اشرافی برای دراختیار گرفتن سرزمین افسانه‌ای وستروس می باشیم. (مدت زمان هرقسمت ۶۰ دقیقه)

 

۲. قانون شکنی (Breaking Bad)

 

خلاصه داستان: یک دبیر شیمی نخبه، پس از آنکه تشخیص داد مبتلا با سرطان ریه است، برای تامین سرمایه‌ی لازم برای آینده‌ی خانواده اش تصمیم می‌گیرد با همکاری یکی از دانش آموزان سابقش پختن و توزیع خالص‌ترین متامفتامین موجود را آغاز می‌نماید. (مدت زمان هرقسمت ۴۵ دقیقه)

 

۳. رژه‌ی مردگان (The Walking Dead)

 

خلاصه داستان: افسرپلیس آقای ریک گریمز، سرپرستی گروهی از بازماندگان را پس از حمله و هجوم زامبی‌ها به دنیا برعهده می‌گیرد. (مدت زمان هرقسمت ۴۵ دقیقه)

 

۴. نظریه‌ی انفجار (The Big Bang Theory)

 

خلاصه داستان: زنی که در همسایگی دو فیزیکدان نابغه که البته روابط اجتماعی بسیار پائینی دارند، به مرور به آن‌ها نشان می‌دهد که چه اندازه از زندگی خارج از آزمایشگاه ناآگاهند. (مدت زمان هرقسمت ۲۱ دقیقه)

 

۵. پیکان (Arrow)

 

خلاصه داستان: جوانک عیاش و خوش چهره‌ی ثروتمندی به نام الیور کوئین، پس از اینکه دراثر حادثه ای که برای قایقش بوجود آمد گم می‌شود، همه به تصور اینکه مرده است از جستجو برای یافتنش دست برمی‌دارند. اما او پس از پنج سال، با تغییرات شخصیتی فراوان بازگشته و تصمیم می‌گیرد در شمایل نقابداری کمان به دست، فساد را از شهر پاک نماید. (مدت زمان هرقسمت ۴۲ دقیقه)

 

۶. چطوری با مادرت آشنا شدم (How I Met Your Mother)

 

خلاصه داستان: در شهر نیویورک، تِد، به همراه چهار دوست صمیمی‌اش به دنبال دختر رویاهایش می‌گردد. (مدت زمان هرقسمت ۲۵ دقیقه)

 

۷. دکستر (Dexter)

 

خلاصه داستان: یک متخصص خون‌شناسی در اداره‌ی پلیس میامی، برای کشتار دنباله دار مجرمینی که از چنگال قانون مصون مانده اند ، شبانگاه اقدام می‌نماید. (مدت زمان هرقسمت ۶۰ دقیقه)

 

۸. داستان وحشت آمریکایی (American Horror Story)

 

خلاصه داستان: منظومه‌ای که پیرامون زندگی چهار شخصیت متفاوت و محل‌هایی شامل: خانه‌ای جن‌زده، یک تیمارستان و مجمعی از جادوگران می‌گردد. (مدت زمان هرقسمت ۶۰ دقیقه)

 

۹. خاطرات خون‌آشام (The Vampire Diaries)

 

خلاصه داستان: دختری دبیرستانی، به وسیله‌ی دو برادر خون‌‌آشام تکه پاره شده است. (مدت زمان هرقسمت ۴۳ دقیقه)

 

۱۰. ماوراءالطبیعه (Supernatural)

 

خلاصه داستان: دو برادر، بعنوان شکارچیانی که با شیاطین ماوراءالطبیعی متنوعی چون هیولاها، اجنه و نیز خدایانی که در زمین سرگردان هستند، ردپای پدرشان را دنبال می‌کنند. (مدت زمان هرقسمت ۶۰ دقیقه)

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب