امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ناصری در دیدار با فرماندار شمیرانات ؛

جشنواره کتابخوانی رضوی مسابقھ کتابخوانی خانواده محور است

سرپرست اداره کل کتابخانھ ھای عمومی استان تھران در دیدار با سیدمھدی ساداتی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانھ ھای عمومی شھرستان شمیرانات پیرامون برنامھ ھای اداره کل و ظرفیت ھای شھرستان گفتگو کرد.
 جشنواره کتابخوانی رضوی مسابقھ کتابخوانی خانواده محور است
بھ گزارش خبرایران از  روابط عمومی اداره کل کتابخانھ ھای عمومی استان تھران ؛محمدھادی ناصری سرپرست اداره کل کتابخانھ ھای عمومی استان تھران ظھر امروز سھ شنبھ 26 فروردین در دیدار با سید مھدی ساداتی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانھ ھای عمومی شھرستان شمیرانات با اشاره بھ ظرفیت ھای کم نظیر شھرستان شمیرانات در استان بر ضرورت تقویت فرھنگ کتابخوانی در شھرستان تاکید کرد و از اعلام آمادگی اداره کل کتابخانھ ھای عمومی استان تھران برای انجام فعالیتھای ویژه مرتبط با کتابخوانی 
در سطح شھرستان خبر داد.
ناصری با اشاره بھ تعطیلی کتابخانھ ھا بھ علت کرونا علت تعطیلی را از دو جھت ؛جلوگیری از تجمع و جلوگیری از انتقال ویروس بھ واسطھ گردش کتاب ھای امانتی اعلام کرد و از فعالیت کتابداران و اداره کل در فضای مجازی خبر داد و گفت:از ھمان ھفتھ اول برنامھ ریزی لازم انجام شد و ھم اکنون شاھد برگزاری برنامھ ھا و کلاس ھای آموزشی در فضای مجازی ھستیم.
ناصری در ادامھ با اشاره بھ ظرفیت مناسب جشنواره کتابخوانی رضوی برای ترویج فرھنگ کتابخوانی به ویژگی خانواده محور بودن این مسابقھ اشاره کرد و برگزاری آن در سطح شھرستان را فرصتی مغتنم برای ھم افزایی دستگاه ھا دانست.
سرپرست اداره کل کتابخانھ ھای عمومی استان از بھره برداری یک دستگاه کتابخانھ سیار در سطح شھرستان شمیرانات خبر داد و افزود: با حمایت فرماندار محترم و در صورت تامین منابع مالی در کمترین زمان ناوگان کتابخانھ سیار شھرستان را توسعھ خواھیم داد.
در ادامھ سید مھدی ساداتی فرماندار شھرستان شمیرانات گفت:تھدید کرونا باعث شده تا شھروندان ساعات بیشتری در منزل مانده و زمان بیشتری ھم برای اوقات فراغت داشتھ باشند و این بھترین فرصت برای ترویج فرھنگ کتابخوانی و افزایش سرانھ مطالعھ کشور است.
وی افزود: مسئولان فرھنگی شھرستان وظیفھ دارند در راستای افزایش سطح مطالعھ شھروندان علاوه کنند تا کتابخانھ ھای عمومی شھرستان سرشار از منابع متعدد برای مخاطبان با سلیقھ ھای متفاوت باشد. بر برگزاری برنامھ ھای متنوع مانند مسابقھ کتابخوانی و ... نسبت بھ تھیھ کتاب ھای جذاب و مفید اقدام کرونا از این وضعیت در مسیر ارتقا سطح دانش و اطلاعات شھروندان استفاده کنیم.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب