امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46020 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با برنامه بخوانید مرا اتفاق می افتد؛

حضور رادیو معارف در حرم حضرت معصومه

رادیو معارف به طور زنده از حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها )، پخش برنامه خواهد داشت.
حضور رادیو معارف در حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی  معاونت صدا ؛ برنامه "بخوانید مرا" به همت گروه قرآن و اهل رادیو معارف طراحی و تولید می شود که  به طور زنده و همزمان با اذان ظهر از این شبکه رادیویی به روی آنتن می رود.
‌نقش دعا و توسل  در آرامش به هنگام مشکلات در برهه های خاص زمان  از منظر آیات و روایات از مهمترین اهداف این برنامه است.
مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف در باره اهداف این برنامه گفت: بررسی موانع ارتباط با خدا از منظر آیات و روایات ، آسیب ها و پیامدهای عدم ارتباط با خدا و راههای تقویت ارتباط با خداوند در زندگی و تبیین آثار و برکات دعا و راههای تقویت آن از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به سمع شنوندگان رادیو معارف می رساند.
یکی از ویژگی های این برنامه به خاطر حضور و کارشناسی خطیبان شناخته شده آن  است.تا به امروز  آیت الله سید احمد خاتمی عضو خبرگان رهبری، حجت الاسلام نظری منفرد و حجت السلام پسندیده از  خطیبان به نام از میهمانان این برنامه بودند.   
مدیر رادیو معارف یاد آور شد: گفتني است همچنين طرح زيارت نيابتي شنوندگان از ديگر بخشهاي اين برنامه است همه محبان و دلدادگان به ساحت قدسی حضرت فاطمه معصومه سلام اللهه عليها می‌توانند از اقصی‌ نقاط جهان با ثبت نام در سامانه‌ 30000553برای زیارت به نیابت درخواست دهند.
برنامه " بخوانید مرا "ویژه‌برنامه اذان‌گاهی ظهر رادیو معارف به تهیه کنندگی محمد حسن جلالی و اجرای محمد جواد محمدی هر روز ساعت ۱۲:۵۰ به طور زنده از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها بر امواج اف ام ردیف ۹۶ پخش می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب