امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46087 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۶:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

استقبال مدیر بخش بین الملل کمیته گردشگری مسکو از حضور ایران در نمایشگاه MITT مسکو

خبرایران : مدیر بخش بین الملل کمیته گردشگری شهر مسکو در دیدار با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از حضور فعالان گردشگری ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو ۲۰۲۳ استقبال کرد.
استقبال مدیر بخش بین الملل کمیته گردشگری مسکو از حضور ایران در نمایشگاه MITT مسکو

به گزارش خبرایران از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، اولگا ماکارووا که در رأس هیأتی از فعالان گردشگری  هتلداری کشور روسیه به منظور آشنایی با ظرفیت های گردشگری ایران به کشورمان سفر کرده است، روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در حاشیه برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با محمد حسین صوفی دیدار و تبادل نظر کرد.

پیگیری لغو روادید میان ایران و روسیه، برگزاری رالی های بین المللی در مسیر تهران- مسکو و دیگر شهرها به منظور معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری دو کشور، برپایی نمایشگاه های گردشگری، برنامه ریزی برای اجرای رویدادهای بین المللی مشترک، تبادل گردشگر، شرکت ایران در نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو 2023 و اجرای برنامه ها و طرح های تبلیغاتی مشترک از مهمترین محورهای این گفتگو بود.

در ادامه این جلسه مدیر بخش بین الملل کمیته گردشگری شهر مسکو از مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دعوت کرد تا با سفر به روسیه از ظرفیت های گردشگری شهر مسکو بازدید کند.


اولگا ماکارووا همچنین از حضور ایران و نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای برپایی پاویون کشورمان در نمایشگاه MITT مسکو استقبال و برای همکاری با کانون به منظور حضور شایسته در این رویداد بین المللی اعلام آمادگی کرد.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب