امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 461 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوی کمیته پاورلیفتینگ ؛

یک ایرانی بهترین ورزشکار ماه جهان شد

خبر ایران: منصور پورمیرزایی که ماه گذشته در جریان رقابت‌های وزنه‌برداری معلولین آسیا موفق به شکستن رکورد جهان و ثبت رکوردی جدید به نام خود و ایران شده بود از سوی کمیته پاورلیفتینگ کمیته بین‌المللی پارالمپیک به عنوان بهترین ورزشکار ماه نوامبر سال۲۰۱۳ میلادی معرفی شد.
یک ایرانی بهترین ورزشکار ماه جهان شد

به گزارش خبر ایران؛ پورمیرزایی در این مسابقات با ثبت رکورد ۲۷۶ کیلوگرم در رده وزنی فوق‌سنگین (۱۰۷+ کیلوگرم) به میزان ۳۶ کیلوگرم رکورد جهان را جا به جا کرد و برای کسب عنوان ورزشکار برتر ماه نوامبر معرفی شده است.

وب سایت IPC انتخاب ورزشکار برتر ماه را به نظرسنجی گذاشته بود و پورمیرزایی با کسب بیشترین میزان رأی به عنوان ورزشکار برتر ماه انتخاب شد.

همچنین سایت رسمى کمیته بین‌المللى پارالمپیک با توصیف کردن منصور پورمیرزایى به عنوان مرد آهنین جهان او را به عنوان بهترین ورزشکار ماه نوامبر در سال ۲۰۱۳ معرفى کرد.

سایت کمیته بین‌المللى پارالمپیک در توصیف پورمیرزایی آورده است؛ «این مرد آهنین (منصور پورمیرزایی) دو و نیم برابر وزن خودش را بالاى سر برد.»

در سایت IPC آمده است: این وزنه‌بردار در حال حاضر مى‌تواند اجسامى معادل ۲۷۶ کیلوگرم مثل: ۲ هنر پیشه مثل آرنولد شوارتزنگر، یا یک ببر، یک گوریل، یک کروکودیل را بالاى سر ببرد یا چیزى معادل ۳۰ دوچرخه!

پورمیرزایى در گفت‌وگویى که با سایت کمیته بین‌المللى پارالمپیک انجام داده است، اظهار امیدوارى کرد که در مسابقات جهانى در امارات بتواند وزنه ۳۰۰ کیلوگرمى را بلند کند و افتخارى دیگر براى کشور و خانواده‌اش به دست آورد؛ وی می‌گوید: من به وزنه ۳۰۰ کیلوگرمى فکر می‌کنم و امیدوارم اگر خدا بخواهد این وزنه را بالاى سر می‌برم و رکورد جهان را خواهم شکست.

مشروح گفت‌وگوى پورمیرزایى در سایت کمیته بین‌المللى پارالمپیک www.paralympic.org منعکس شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب