امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46132 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با دهه فجر در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران؛

رالی تور گردشگری خودروهای کمپر و کاروان در مسیر تهران- کویر ابوزیدآباد استارت خورد

خبرایران : رالی تور گردشگری خودروهای کمپر و کاروان عضو کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همزمان با سومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و در ایام پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.
رالی تور گردشگری خودروهای کمپر و کاروان در مسیر تهران- کویر ابوزیدآباد استارت خورد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، روز پنجشنبه 20 بهمن 1401 بیش از 60 دستگاه خودرو کمپر و کاروان در فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گردهم آمدند و مورد بازدید علاقه مندان به فعالیت های اتومبیلرانی و عموم بازدیدکنندگان از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، قرار گرفتند.

این خودروها پس از برگزاری گردهمایی، با حضور محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با هدف ترویج سفرهای مسئولانه، توسعه سفرهای داخلی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری کشور، تهران را به مقصد شهر کاشان و کویر ابوزیدآباد ترک کردند.

این رالی تور گردشگری به مدت 3 روز برگزار می شود و شرکت کنندگان تا روز شنبه که با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف است، در این کویر کمپ برگزار و اقامت خواهند کرد.

کویر ابوزیدآباد از کویرهای استان اصفهان است که فاصله نزدیکی تا شهر کاشان دارد. این کویر زیبا که از جاذبه های طبیعی و منحصر به فرد واقع در شمال شرقی کاشان واقع شده است، با شنزارهای روان و تپه‌های شنی داغ، گردشگران زیادی را در طول سال به خود جذب می‌کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب